Κανένα νέο mall δεν σχεδιάζεται να υλοποιηθεί μέσα στο 2012, για πρώτη φορά μετά το 2004, όταν δημιουργήθηκε το πρώτο μεγάλο εμπορικό κέντρο.

Το υψηλό εμπορικό ρίσκο της Ελλάδας και η δραματική συρρίκνωση της καταναλωτικής δαπάνης καθιστούν το retail εξαιρετικά επισφαλή επενδυτικό προορισμό.

Την ίδια στιγμή ωστόσο, όπως γράφει το «Κεφάλαιο», η κρίση πλήττει τα υφιστάμενα malls λιγότερο από τα παραδοσιακά καταστήματα.

Η κερδοφορία του The Mall Athens και του Mediterranean Cosmos δεν αναμένεται να πέσει περισσότερο από 1%, ενώ ενίσχυση αναμένει το Golden Hall.

Καλές επιδόσεις σημειώνει και το νέο McArthur Glenn στα Σπάτα, το οποίο προσφέρει πολλά είδη σε τιμές εκπτώσεων, καθ’ όλο το χρόνο.

Άσχημα είναι τα μαντάτα και για τους πολυκινηματογράφους, οι οποίοι επενδύουν σε προσφορές και εκπτωτικά πακέτα για να αντιμετωπίσουν τη μείωση στην προσέλευση θεατών.