Το τέλος του κορονοϊού σήμανε και την κατάργηση της τηλεργασίας, με την επιστροφή στα γραφεία να ευνοεί τις πωλήσεις ενός προϊόντος που αύξησε θεαματικά τα κέρδη του.

Πρόκειται για το αποσμητικό, που μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2023 σημείωσε αύξηση 15% στη ζήτηση του και κατέγραψε άνοδο 8% σε ετήσια βάση, ειδικά σε δημοφιλείς εμπορικές μάρκες, όπως η Dove, Rexona και Impulse.

«Πολλοί άνθρωποι δεν χρησιμοποιούσαν τόσο πολύ αποσμητικό την περίοδο του lockdown, αφού δούλευαν από το σπίτι. Όμως τώρα επέρχεται η ανάπτυξη», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Graeme Pitkethly, σύμφωνα με το Business Insider.

Τα αποσμητικά καταγράφουν υψηλές πωλήσεις σε Λατινική Αμερική και Ευρώπη, αποδεικνύοντας ότι η εργασία με φυσική παρουσία ωθεί τους ανθρώπους να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην προσωπική τους φροντίδα.

Χαρακτηριστικά, η Unilever ανέφερε αύξηση 5,2% στις \πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο του έτους σε σχέση με ένα χρόνο πριν, ανταποκρινόμενη στις μέσες προβλέψεις των αναλυτών.