Σαρωτικός ήταν και σήμερα στο 14ο ΙΡΑ ο Pedro, όντας ταχύτερος στις 6 από τις 7 ειδικές του 2ου σκέλους.

Έχοντας δίπλα του τον 3 φορές νικητή του αγώνα, Emanuele Baldaccini, ο οδηγός του Lancia Delta Integrale 16V έχτισε μια διαφορά ασφαλείας, την οποία θα επιδιώξει να υπερασπιστεί στο όχι και τόσο αγαπημένο του χώμα.

Μάλιστα, ένα πρόβλημα στην ενδοσυννενόηση που αντιμετώπισε στην προτελευταία διαδρομή της ημέρας του στέρησε το …απόλυτο 7 στα 7! Με αυτή του την επιτυχία, ο Ιταλός οδηγός πλησίασε ακόμη πιο πολύ τον Falcone στην κορυφή της Κατηγορίας 4 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, αφού μην ξεχνάμε ότι παρά το γεγονός πως θα υπάρχει ένας τελικός νικητής στον αγώνα, οι βαθμοί στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είναι ξεχωριστοί στο κάθε σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις (ασφάλτινο-χωμάτινο).

Σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων οι Myrsell-Junttila. Το πλήρωμα του Porsche 911 RSR χρησιμοποίησε ένα σετ ελαστικών σε όλο το σημερινό σκέλος, με αποτέλεσμα να μην πιέσει όσο θα ήθελε. Βέβαια, η δεύτερη θέση δεν είναι αρνητικό αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψη πως οι Σουηδοί δεν αρέσκονται στην άσφαλτο. Τρίτοι ολοκλήρωσαν οι A. Johnsen-I. Johnsen επίσης με Porsche 911 RSR, οι οποίοι λαχτάρησαν στην 8η ειδική, καθώς είχαν μια μικροέξοδο, χωρίς ευτυχώς περαιτέρω συνέπειες για τους ίδιους. Οι Marenzana-Beltrame (Porsche 911 RSR) κινήθηκαν αθόρυβα, τερματίζοντας τέταρτοι, συγκεντρώνοντας παράλληλα πολύτιμους βαθμούς στη μάχη της κατηγορίας 3. Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Falcone-Ometto, οι οποίοι δείχνουν πως δεν έχουν συνηθίσει ακόμη το νέο τους απόκτημα, τη Lancia Delta Integrale 16V. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Wirtmann-Kerekes (Ford Escort RS 2000), Mekler-Mekler Edit (Alfa Romeo 1750 Gtam) και Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT). Το δίδυμο του Audi έκανε αγώνα τακτικής, ο οποίος απέδωσε, και εκμεταλλευόμενο την ατυχία των Πίτσου-Καραπαπάζη (Toyota Celica 2000 GT) είναι μέχρι στιγμής το ταχύτερο ελληνικό πλήρωμα στον αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Πίτσος ενώ φλέρταρε με το βάθρο, έπαθε λάστιχο στην όγδοη ειδική, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 6 λεπτά και παράλληλα κάθε ελπίδα για διάκριση.

Τα πάνω κάτω ήρθαν στον αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος που ολοκληρώθηκε σήμερα, καθώς ο Πίτσος που είχε χτίσει σημαντική διαφορά, έπεσε πολύ πίσω από λάστιχο στην 8η ε.δ., ενώ οι μέχρι εκείνη τη στιγμή 2οι της κατάταξης Μανδρούκας – Τσάδαρης με την 911RSR, που κέρδιζαν συνεχώς έδαφος, εγκατέλειψαν λίγο μετά την ίδια ε.δ. από κινητήρα. Έτσι, η νίκη και οι βαθμοί της πρώτης θέσης πήγαν στους Τσαλαματά-Μπαμπαλή (Ford Escort RS 2000), που είχαν έναν απροβλημάτιστο αγώνα. Οι Γιοβάς-Γρηγοριάδης και Γ. Χωριανόπουλος – Φωτεινόπουλος, αμφότεροι με Audi 80 GT συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα στον ελληνικό αγώνα. Αξίζει να σημειωθεί πως η αυριανή χωμάτινη ημέρα αποτελεί ξεχωριστό γύρο για το Ελληνικό πρωτάθλημα Ιστορικών.

Άτυχοι ήταν οι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ, οι οποίοι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την επιτυχημένη, μέχρις εκείνο το σημείο, προσπάθειά τους, καθώς ο κινητήρας του BMW 2002 Ti παρέδωσε πνεύμα.

Νωρίς, στην εκκίνηση της τέταρτης ειδικής βγήκαν εκτός αγώνα οι Π. Παραδείσης-Σκούρας (Ford Escort RS 2000) από σπασμένο διαφορικό. Έφτασαν στην πηγή, αλλά δεν ήπιαν νερό οι Μουρτζούκος-Καραδημήτρης, καθώς εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην μπαταρία του BMW 2002 Ti, στην τελευταία ειδική.

Στη Regularity, προηγείται ο Ιταλός Πάολο Μαρκάτι με Porsche 911 και ακολουθούν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος με Morris Mini, και Σπύρος Μουστάκας με A.R. Alfasud.

Η δράση μεταφέρεται στο χώμα αύριο Σάββατο, με το σκέλος να περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές στην περιοχή της Κορινθίας, συνολικού μήκους 74.82 αγωνιστικών χιλιομέτρων και ίσως η αλλαγή επιφάνειας να ανακατέψει την τράπουλα στην κορυφή, κάτι που θα ξέρουμε αύριο.
Οι πρωταγωνιστές του σημερινού δεύτερου σκέλους, δήλωσαν:

“Pedro”: Ο στόχος επετεύχθη. Καρπωθήκαμε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα και το ίδιο θα επιδιώξουμε αύριο. Το χώμα δεν είναι το αγαπημένο μας, γι’ αυτό σήμερα θέλαμε να πιέσουμε, ώστε να χτίσουμε σημαντική διαφορά. Τα καταφέραμε!

Mats Myrsell: Σήμερα δε θέλαμε να πιέσουμε καθώς χρησιμοποιήσαμε το ίδιο σετ ελαστικών σε όλες τις ειδικές. Στις δύο τελευταίες δεινοπαθήσαμε, όμως είμαστε εδώ και αυτό μετράει. Το χώμα είναι το δυνατό μας σημείο και σκοπεύουμε να πάμε flat out σε όλες τις αυριανές ειδικές!

Anders Johnsen: Λαχταρήσαμε στην όγδοη ειδική, καθώς είχαμε μια μικροέξοδο. Ευτυχώς τη γλιτώσαμε …αναίμακτα. Είμαστε χαρούμενοι με τους βαθμούς και την τρίτη θέση. Όπως είπα, εντυπωσιάστηκα από τις ασφάλτινες ειδικές!

Γιάννης Τσαλαματάς: Οι σημερινές διαδρομές μας άρεσαν. Δεν πιέσαμε και το αποτέλεσμα ήρθε εξαιτίας της ατυχίας των αντιπάλων μας. Είμαστε ικανοποιημένοι και ελπίζουμε να ξαναμπούμε στο μπάκετ σύντομα.