Αντλώντας από την πλούσια παράδοση των αμερικάνικων bobber που έγιναν δημοφιλή στη δεκαετία του 1930, το Bobber του 2017 αποτελεί το δεύτερο νέο μοντέλο της σειράς Bonneville, μετά το Τ100.

Η Triumph μελέτησε καλά το αντικείμενό της και το Bobber είναι εξαιρετικό σε εμφάνιση, κάτι που παραδέχονται όχι μόνον ο ευρωπαϊκός Τύπος αλλά και ο αμερικάνικος.

m2

Είναι χαμηλό, κοντό, έχει ξεφορτωθεί περιττά μέταλλα, φορά αυστηρά μονόσελο, μοιάζει με hardtail, δηλαδή να μην έχει πίσω ανάρτηση (αλλά έχει) και πείθει. Βέβαια φοράει φτερά (βαμμένα μαύρα και με σχήμα που τα κάνει σχεδόν αόρατα), όταν τα αυθεντικά bobbers το πρώτο που ξεφορτώνονταν ήταν τα φτερά τους.

Ιστορικά τα bobber ήταν τα πρώτα custom, αποτελώντας την εξέλιξη των Cut-Down μοτοσυκλετών που ήταν μόδα στη δεκαετία του 1920. Δημιουργήθηκαν σε μια προσπάθεια να μειωθεί το βάρος των μοτοσυκλετών –εξ ού και η απουσία φτερών και κάθε παραπανίσιου μέλους. Είχαν επίσης συνήθως περισσότερη δύναμη, καθώς οι ιδιοκτήτες τους τα πείραζαν για να τρέξουν σε αγώνες.

m3

Γι’ αυτό η Τriumph επενέβη στον κινητήρα (ουσιαστικά του Τ120), ώστε να τραβάει πιο έντονα χαμηλά, δημιουργώντας την εντύπωση της αυξημένης ιπποδύναμης –πράγμα που μάλλον δεν ισχύει, παραμένοντας στα ίδια επίπεδα των 79 bhp από 1.200 κυβ.εκατ. Οι αλλαγές οφείλονται σε διαφοροποιήσεις της ηλεκτρονικής διαχείρισης του κινητήρα και σε ένα νέο φιλτροκούτι δύο διαμερισμάτων.

Την εικόνα του Bobber συμπληρώνουν επιμελημένες λεπτομέρειες όπως το τριγωνικό «hard-tail» πιρούνι από παλιομοδίτικους στρογγυλούς σωλήνες, το εκτεθειμένο κουτί της μπαταρίας η οποία στερεώνεται με έναν ανοξείδωτο μεταλλικό «ιμάντα», τους καθρέφτες στερεωμένους στα άκρα του τιμονιού, την επίπεδη καρατιμόνα και το ανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ που ενισχύει την εντύπωση της κοντής (σε μήκος) μοτοσυκλέτας. Είναι πράγματι πιο συμμαζεμένο από του Τ120 και χωρά λιγότερο καύσιμο.

m4

Το αμορτισέρ είναι κρυμμένο έξυπνα κάτω από τη σέλα που ρυθμίζεται σε δυο θέσεις: είτε χαμηλά και πίσω, είτε μπροστά και ψηλά. Αντίστοιχα ρυθμίζεται και η γωνία του μοναδικού στρογγυλού κοντέρ, ώστε να διαβάζεται όποια ρύθμιση σέλας κι αν διαλέξει ο αναβάτης.

Κοντύτερο και με μικρότερη διαδρομή από του Τ120 είναι το πιρούνι, αφού έχει να κάνει μόνον με το βάρος ενός σώματος.

Ακτινωτοί τροχοί με ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά από την Avon (τα Cobra), πολύ χοντρό το πίσω και λεπτό το μπροστά, συμπληρώνουν την εικόνα της μοτοσυκλέτας.

m5

Στα δυναμικά προσόντα του νέου μοντέλου περιλαμβάνονται το ηλεκτρονικό γκάζι, οι δύο διαμορφώσεις λειτουργίας (Road και Rain), το απενεργοποιούμενο Traction Control, το ABS και ο μονόδρομος συμπλέκτης.

Χρώματα είναι τα Ironstone (σε ματ φινίρισμα), Morello Red, η εντυπωσιακή διχρωμία Competition Green / Frozen Silver και το κατάμαυρο Jet Black. Η Triumph έχει δημιουργήσει ήδη πάνω από 150 αξεσουάρ για να ενισχύσει την εικόνα του Bobber ως custom μοτοσυκλέτας.

m6

m7

m8

m9

m10

m11

m12

Θανάσης Χούντρας