Βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Μάθιου Κουίκ, η ταινία «Οδηγός Αισιοδοξίας» σε σκηνοθεσία του Ντέιβιντ Ο. Ράσελ, έγινε μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του 2012. Με πρωταγωνιστές την Τζένιφερ Λόρενς και τον Μπράντλεϊ Κούπερ, κέρδισε σχεδόν 150 υποψηφιότητες για βραβεία μετά την κυκλοφορία της και ένα Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της Λόρενς. Ενός ρόλου που η σταρ του Χόλιγουντ στην κυριολεξία «έκλεψε» μέσα από τα χέρια μιας άλλης επιτυχημένης ηθοποιού, της Αν Χάθαγουεϊ.

Ο ρόλος που η Τζένιφερ Λόρενς έκλεψε μέσα από τα χέρια της Αν Χάθαγουεϊ

Η Τζένιφερ Λόρενς υποδυόταν την Τίφανι Μάξγουελ, μια χήρα που έπασχε από κατάθλιψη, ενώ ο Κούπερ τον Πατ Σολιτάνο, ο οποίος είχε διαγνωστεί με διπολική διαταραχή. Οι δυο τους άρχισαν σιγά σιγά να ερωτεύονται, μέσα από τις παρόμοιες συνθήκες και τους αγώνες για την ζωή που τελικά τους ένωναν.

Η Λόρενς για την ερμηνεία της κέρδισε το πρώτο της βραβείο Όσκαρ το 2013, ένα βραβείο που εκτόξευσε την καριέρα της, καθιστώντας της μία από τις πιο δημοφιλείς και ακριβοπληρωμένες, πια, ηθοποιούς του Χόλιγουντ. Όμως η ιστορία θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί πολύ διαφορετικά, αν στη θέση της Λόρενς, όπως ήταν το αρχικό πλάνο, ήταν η Αν Χάθαγουεϊ.

Αρχικά, ο σκηνοθέτης είχε οραματιστεί την ταινία με το πρωταγωνιστικό δίδυμο Βινς Βον και Ζόι Ντεσανέλ, λίγο πριν καταλήξει, τελικά, στους Αν Χάθαγουεϊ και Μαρκ Γουόλμπεργκ -κάτι που προφανώς δεν έγινε ποτέ. Ο Γουόλμπεργκ έπρεπε να αποχωρήσει από το καστ εξαιτίας άλλων επαγγελματικών υποχρεώσεων, όπως συνέβη και με την Χάθαγουεϊ -σύμφωνα με τον παραγωγό ταινιών Χάροϊ Γουϊνστάιν, ωστόσο, και όσα αναφέρει το thelist.com, η αποχώρησή της οφείλεται σε «δημιουργικές διαφορές».

Η αποχώρηση της Χάθαγουεϊ άφησε τον Ο Ράσελ να ψάχνει για άλλη ηθοποιό για το ρόλο, χωρίς ωστόσο να έχει στο νου του την Τζένιφερ Λόρενς. «Είχαμε πολλές σημαντικές ηθοποιούς στην πόλη που ενδιαφέρονταν για το ρόλο, από την Αντζελίνα Τζολί μέχρι κάποια άλλα μεγάλα αστέρια, επειδή είναι ένας πολύπλευρος ρόλος για μια νεαρή γυναίκα», είπε στο TheWrap, συνεχίζοντας να εξηγεί πως πίστευε ότι η Λόρενς ήταν επίσης «νέα για το ρόλο». Η Λόρενς, ωστόσο, άλλαξε γρήγορα την άποψη του σκηνοθέτη, για την οποία ισχυρίστηκε, τελικά, ότι «έχει μια ηλικιακή ποιότητα». Μια επιλογή, που εκ των υστέρων, τον δικαίωσε, καθώς με την ερμηνεία της Λόρενς η ταινία κέρδισε και το μοναδικό βραβείο Όσκαρ, εκείνο του Α’ Γυναικείου Ρόλου.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.