Τα γυμνά μοντέλα επιστρέφουν στο Playboy ένα χρόνο μετά την απόφαση των υπευθύνων να απαγορεύσουν τη δημοσίευση τέτοιων εικόνων με το σκεπτικό ότι ήταν παρωχημένες.

Με τίτλο «Το Γυμνό είναι Φυσιολογικό», το περιοδικό θα φιλοξενεί και πάλι, αρχής γενομένης από την έκδοση του Μαρτίου/Απριλίου γυμνές φωτογραφίες. Για την ιστορία για το νέο εξώφυλλο, ποζάρει στο φακό του Gavin Bond, η Playmate Μαρτίου, Elizabeth Elam.

bwic7y0v

«Θα ήμουν ο πρώτος που θα παραδεχόταν ότι ο τρόπος με τον οποίο το περιοδικό παρουσίαζε το γυμνό ήταν ξεπερασμένος, αλλά το γυμνό δεν ήταν ποτέ το πρόβλημα γιατί η γύμνια δεν είναι πρόβλημα», αναφέρει σε ανακοίνωσή του στην ιστοσελίδα του Playboy ο γιος του ιδρυτή του θρυλικού περιοδικού Χιου Χέφνερ, ο Κούπερ, ο οποίος είναι υπεύθυνος δημιουργικού στο έντυπο.

«Σήμερα παίρνουμε πίσω την ταυτότητά μας και διεκδικούμε και πάλι αυτό που είμαστε».

Η πρώην πρωταγωνίστρια του «Baywatch» Πάμελα Άντερσον ήταν το τελευταίο γυμνό μοντέλο που φιλοξένησε το περιοδικό στην έκδοση του Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου 2016.

Το περιοδικό που ιδρύθηκε το 1953 αποφάσισε να σταματήσει να δημοσιεύει γυμνές φωτογραφίες γυναικών με στόχο να δημιουργήσει ένα νέο αναγνωστικό κοινό, το οποίο μειωνόταν δραματικά επί δεκαετίες. Ο επανασχεδιασμός του Playboy στόχευε στο φρεσκάρισμα του, προκειμένου να γίνει πιο σύγχρονο  έτσι θυσιάστηκαν» οι playmates του μήνα οι οποίες δεν ήταν πια γυμνές…

Η κυκλοφορία του Playboy έπεσε από περίπου 5,6 εκατομμύρια το 1975 σε σχεδόν 800.000 τα τελευταία χρόνια και το περιοδικό είχε δεχτεί πιέσεις από γυναίκες να σταματήσει την πρακτική που για πολλούς ήταν υποτιμητική και προσβλητική.

Τον Μάρτιο του 2016 κυκλοφόρησε μία εκσυγχρονισμένη έκδοση, στην οποία είχε αντικαταστήσει τις φωτογραφίες ολόγυμνων γυναικών με πιο φυσικές, σέξι πόζες γυναικών με αποκαλυπτικά ρούχα.

Όπως είπε ο Κούπερ Χέφνερ, το περιοδικό επαναφέρει και ορισμένες από τις παλαιότερες στήλες του, όπως η «Party Jokes» και η «The Playboy Philosophy» που είχε καταργηθεί από τη δεκαετία του 60.

Ο ίδιος δήλωσε ότι το προσεχές τεύχος είναι μια «αντανάκλαση του πως το προϊόν μπορεί να επικοινωνήσει καλύτερα με τη γενιά μου και με τις επόμενες γενιές».

7hzo755y

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast.gr. Ακολουθήστε το Newsbeast.gr σε Instagram, Facebook και Twitter.