Εκπαιδευτικοί -άλλοι από τις σχολικές μονάδες, και άλλοι από τις κατοικίες τους- έκαναν τα μαθήματα σύμφωνα με το πρόγραμμα, αν και αρκετοί μαθητές πάλι σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν κατάφερναν να μπουν στο σύστημα και άλλους ανά διαστήματα τους… «πέταγε έξω».

Του ανταποκριτή μας από το patrisnews.com στην Ηλεία

Μια όμορφη και συγκινητική στιγμή, πάντως, εκτυλίχθηκε κατά την έναρξη της τηλεκπαίδευσης στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας, όταν κατάφερε να συνδεθεί μαθήτρια που χθες είχε τα γενέθλιά της. Με την προτροπή της δασκάλας της, που γνώριζε την ημέρα των γενεθλίων της, οι συμμαθητές της, της  ευχήθηκαν με το τραγούδι των γενεθλίων και με την ευχή να κεράσει σύντομα χωρίς κορονοϊούς και τηλεκπαιδεύσεις!

Όπως ανέφεραν οι εκπαιδευτικοί ακόμη δεν έχουν ξεπεραστεί τα προβλήματα με το σύστημα και παράλληλα δεν λείπουν οι διαμαρτυρίες γονέων οι οποίοι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν λόγω έλλειψης υπολογιστών ή και διαδικτύου στις νέες απαιτήσεις που επιβάλλει η τηλεκπαίδευση, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ισοτιμία στην μάθηση.

Ο  διευθυντής του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αμαλιάδας κ. Νίκος Κουσάβελος, ένας από τους εκπαιδευτικούς των σχολείων της πόλης που βρίσκονταν χθες το μεσημέρι στην σχολική του μονάδα ανέφερε ότι 5- 6 εκπαιδευτικοί εκδήλωσαν ενδιαφέρον να κάνουν τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα από το σχολείο, ωστόσο οι δυνατότητες του συστήματος δεν θα άντεχε πάνω από 3 εκπαιδευτικούς.

«Χθες (σ.σ. την Τετάρτη), η διαδικασία εξελίχθηκε ομαλά για μια μόνο εκπαιδευτικό. Οι άλλοι δεν  μπορούσαν να παραμείνουν στην πλατφόρμα, γιατί παρουσιάζονταν πολλά προβλήματα.

Σήμερα (σ.σ. χθες), ξεκίνησε μια εκπαιδευτικός από το χώρο του σχολείου και η διαδικασία για την συγκεκριμένη συνάδελφο εξελίσσεται ομαλά. Όμως όσοι εκπαιδευτικοί δουλεύουν από το σπίτι, όπως με ενημερώνουν, αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα, όπως στην είσοδο των μαθητών, αλλά και των ίδιων. Κυρίως, στην μετάβαση συνδέσμων των μαθητών από τον έναν εκπαιδευτικό στον άλλο, εκεί παρουσιάζονται πάρα πολλά προβλήματα.

Ελπίζουμε να αποκατασταθεί το δίκτυο και πάνω απ’ όλα ευελπιστούμε να ανοίξουν τα σχολεία γρήγορα για να ομαλοποιηθούν τα πράγματα για μαθητές και γονείς».

Μαθητές χωρίς εξοπλισμό

Στο ερώτημα εάν γίνεται αποδέκτης προβληματισμού και παραπόνων γονέων που δεν διαθέτουν υπολογιστή ή αντίστοιχο αριθμό υπολογιστών για κάθε τους παιδί, αλλά και τι γνωρίζει από την πλευρά του υπουργείου, ο κ. Κουσάβελος απάντησε: «Όλα αυτά που ακούγονται και λέγονται δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τα σχολεία δεν έχουν εφοδιαστεί, ούτε έχουν εξοπλιστεί με τον αντίστοιχο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Έχουν πάρει τα σχολεία ανά 50 περίπου μαθητές από ένα τάμπλετ. Το δικό μας σχολείο πήρε 5 τάμπλετ, με τα οποία πρέπει να καλύψουμε τις ανάγκες οικογενειών που έχουν από 2 και πλέον παιδιά.

Πολλές οικογένειες δεν έχουν ίντερνετ. Διανύουμε μια εποχή, που πολλές οικογένειες αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης και όχι διαβίωσης. Δεν υπάρχει, προς το παρόν, καμία άλλη ενημέρωση ότι θα εφοδιαστούμε με τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Ελπίζουμε, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, η Πολιτεία να ανταποκριθεί και να ενισχύσει και τα σχολεία και τις οικογένειες  με τον αντίστοιχο τεχνολογικό εξοπλισμό.