Σεμινάριο με θέμα «Η ψυχολογία του πελάτη σε περιόδους ύφεσης» διοργανώνεται από το Επιμελητήριο Χανίων την Τετάρτη 3 Απριλίου.

Στόχος του σεμιναρίου που απευθύνεται σε πωλητές και επαγγελματίες που αναζητούν και προσεγγίζουν υποψήφιους πελάτες αλλά δυσκολεύονται να κλείσουν νέες δουλειές σαν αποτέλεσμα της οικονομικής χρήσης, είναι μεταξύ άλλων:

•Να βοηθήσει κάθε πωλητή και επαγγελματία να αντιμετωπίσει μέσα από συγκεκριμένες στρατηγικές, την αναποφασιστικότητα, την έλλειψη εμπιστοσύνης και την αναβλητικότητα των πελατών για αγορά.

•Να δώσει συγκεκριμένες λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζει λόγω των επιπτώσεων της ύφεσης στους πελάτες.