Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη ανταπόκριση, το αγαπημένο σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας «Become Famous For A Reason, τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στο 48 Urban Garden. Η καμπάνια, που αποτέλεσε έμπνευση και υλοποίηση της ελληνικής ομάδας του The Famous Grouse, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κορυφώθηκε μέσα από μια βραδιά αφιερωμένη σε μοναδικές καινοτόμες ιδέες και σε όλους τους υποστηρικτές και συμμετέχοντες στο ταξίδι ανάδειξης του πιο «Famous For A Reason» project. 



- City Lights του Πέτρου B. Hatillari
- Clio Muse των Δάφνη Τσεβρένη, Ανδρέα Φατούρου, Γιάννη Νικολόπουλου
- Cocoon Modules της Ναστάζια Σπυροπούλου
- Eye Q των Γεώργιου Βαρβαρέλη και Δημήτρη Ευαγγελόπουλο
- Follow The Sun Lines των Αναστασία και Άννα Σαπουνάκη
- Greece Revisited των Θεανώ Πετρίδου και Σέργιου Φωτιάδη
- Mezoura των Γιάννη Στεφανίδη και Νίκου Πουλόπουλου
- Self’it των Σωτήρη Κανηρά και Θέμη Δρακωνάκη
Το The Famous Grouse ξεκινώντας από τον ιδρυτή του Mathew Gloag, ο οποίος πριν από 120 χρόνια ακολούθησε το όνειρό του, μας σύστησε στην περσινή του καμπάνια 60 ανθρώπους με όραμα και όνειρα, και φέτος, έδωσε την ευκαιρία σε μια καινοτόμο ιδέα να αναδειχθεί και να γίνει famous for a reason! Όπως είπε και ο ίδιος ο ιδρυτής του, «όταν έχεις ένα όνειρο και το κυνηγάς με αφοσίωση, η αναγνώριση θα έρθει». Μάθε περισσότερα: famousforareason.gr Facebook: TheFamousGrouseGR