Πρωτοβουλία για την ενδυνάμωση της φορολογικής συνείδησης στην κοινωνία και την ενίσχυση των σχέσεων του φορολογικού μηχανισμού με τους πολίτες αναλαμβάνει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων.

Στο πλαίσιο αυτό η ΓΓΔΕ προκήρυξε πρόχειρο διαγωνισμό με γραπτές σφραγισμένες προσφορές και κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, για την επιλογή αναδόχου. Η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη του έργου δε θα ξεπεράσει το ποσό των 73.800 ευρώ και οι προσφορές θα πρέπει να υποβληθούν το αργότερο μέχρι τις 13/5/2014.

Σκοπός του έργου είναι η αποτελεσματικότερη δυνατή πληροφόρηση της κοινής γνώμης, των κοινωνικών εταίρων καθώς και ειδικών ομάδων αναφορικά με τους στόχους της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων μέσα από την εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής για τη διαμόρφωση και ενδυνάμωση της φορολογικής συνείδησης, καθώς και τη βελτίωση της φορολογικής συμμόρφωσης με απώτερο στόχο την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και την προβολή του έργου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και η ανάδειξη του ρόλου της στο ευρύ κοινό.

Στα πλαίσια υλοποίησης του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να παρέχει τις παρακάτω υπηρεσίες:

– Σχεδιασμό της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και Εκπόνηση Σχεδίου Δράσης.

– Προβολή του έργου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και Επικοινωνιακή Υποστήριξη.

– Υπηρεσίες συνεχούς παρακολούθησης – ανάλυσης ελληνικών και διεθνών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

– Παροχή συνεχούς συμβουλευτικής σε θέματα στρατηγικών επαφών και δημοσίων σχέσεων και υποστήριξη της επικοινωνιακής πολιτικής στα πλαίσια του κοινωνικού διαλόγου.

– Παροχή Υπηρεσιών Εκπαίδευσης.