«Ζωντανός» δεινόσαυρος ανακαλύφθηκε από παλαιολόγους στον Καναδά

Πρόκειται για το σημαντικότερο εύρημα στην ιστορία – Δείτε φωτογραφίες

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
13/05/2017
«Ζωντανός» δεινόσαυρος ανακαλύφθηκε από παλαιολόγους στον Καναδά

Ένα απίστευτα καλοδιατηρημένο απολίθωμα νοντόσαυρου, ανακάλυψαν παλαιοντολόγοι στον Καναδά και ήδη η επιστημονική κοινότητα κάνει λόγο για το σημαντικότερο εύρημα δεινοσαύρου που έχει βρεθεί ποτέ!

nodosaur7 nodosaur8

Το δείχνει το τεράστιο ερπετό ακριβώς στη μορφή που ήταν, με το κεφάλι, τα μάτια του, τον λαιμό του και τα κέρατα που καλύπτουν ολόκληρο το σώμα του.

nodosaur5 nodosaur6

Μία μορφή που αλλάζει καθοριστικά την εικόνα του είδους, καθώς στην πραγματικότητα ήταν πολύ πιο τραχύ και άγριο, απ' ότι πίστευαν οι παλαιοντολόγοι μέχρι σήμερα.

nodosaur3 nodosaur4

Ο νοντόσαυρος παρουσιάστηκε στο Royal Tyrrell Museum of Paleontology του Καναδά, προκαλώντας ενθουσιασμό στην επιστημονική κοινότητα και τους λάτρεις της παλαιοντολογίας, οι οποίοι, όπως και ο υπόλοιπος κόσμος, έχουν πλέον την ευκαιρία να αντικρίσουν ένα πλάσμα που έζησε πριν από 110 εκατ. χρόνια.

nodosaur2 nodosaur1

Η ανακάλυψή του πραγματοποιήθηκε το 2011, σε ένα ορυχείο στην περιοχή Αλμπέρτα του Καναδά. Ένα μηχάνημα που έσκαβε, «χτύπησε κάτι πιο σκληρό από τον βράχο». Αυτό που εντοπίστηκε κατά τύχη, ήταν ένα απολίθωμα δεινοσαύρου 2,8 τόνων.