Όταν στα τέλη του 2011 η Suzuki ανακοίνωσε ότι αποσύρει τη συμμετοχή της από το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP, έσπευσε να συνοδεύσει τη δήλωση με τη διαβεβαίωση ότι η απόσυρση θα ήταν προσωρινή.

Το αρχικό πλάνο μιλούσε για την επιστροφή της το 2014, όμως τότε ακουγόταν απλά σαν μια απάντηση για να σταματήσει το παρασκήνιο και οι σχετικές πιέσεις.

Χθες όμως, σχεδόν 6 μήνες από την αναγγελία, ο τεχνικός διευθυντής της Suzuki Racing, Shinichi Sahara κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στην ιταλική ιστοσελίδα GPOne.com επανέφερε το θέμα, λέγοντας ότι δουλεύουν ήδη την επιστροφή τους στα MotoGP για το 2014.

«Η μοτοσυκλέτα θα βασίζεται στην εργοστασιακή που εξελίσσαμε (για την είσοδό τους στα 1.000 κ.εκ.) πριν παρθεί η απόφαση να διακόψουμε τη συμμετοχή μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα», δήλωσε ο Sahara.

«Η μοτοσυκλέτα των 1.000 κ.εκ. είναι έτοιμη, την έχουμε δοκιμάσει ήδη στην πίστα του Ryuyo (πίστα δοκιμών της Suzuki), και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα που πήραμε.

Τώρα πια πιστεύουμε ότι θα επιστρέψουμε το 2014 με μια πολύ ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα» συμπλήρωσε.

Στην ερώτηση αν ο κινητήρας θα είναι 4κύλιδνρος σε σειρά, ο ιάπωνας μηχανικός δεν θέλησε να απαντήσει. «Δεν μπορώ να δώσω περισσότερες τεχνικές πληροφορίες, όμως η Suzuki αποφάσισε να μείνουμε πιστοί στον τύπο του κινητήρα που ήδη έχουμε».

Οπότε το συμπέρασμα λέει ότι ο κινητήρας των 1.000 κ.εκ. θα είναι κι αυτός ένας V4.

Ο λόγος της απόσυρσης από τα MotoGP ήταν σύμφωνα με τον Sahara, μια απόφαση της διοίκησης του ομίλου. «Η συμμετοχή είχε φτάσει σε κομβικό σημείο και έπρεπε να προχωρήσουμε μπροστά. Όμως τα κονδύλια για τους αγώνες είχαν μειωθεί αρκετά και δεν υπήρχαν περιθώρια», εξήγησε.

«Μερικούς μήνες αργότερα, η κατάσταση έχει αλλάξει αισθητά και πλέον είναι σαφές στη διοίκηση πόσο σημαντικό είναι να συμμετέχεις στην υψηλότερο θεσμό των αγώνων ταχύτητας».

Ευχάριστη είδηση, ωστόσο με το ρυθμό που αλλάζουν οι κανονισμοί στα MotoGP, παραμένει αμφίβολο αν θα υπάρχει αξιοποιήσιμο τμήμα από την υπάρχουσα GSV-R 1000 μέχρι το 2014…