Όσο και αν η φαεινή ιδέα που είχε ο 41χρονος Todd Mills απέφερε στα Taco Bell κέρδη δισεκατομμυρίων δολαρίων, ο ίδιος το μόνο που θέλησε ποτέ ήταν να γίνει η σύλληψή του πραγματικότητα.
Ποια ήταν η καινοτομία που έκανε τα χρυσά αυγά; Ένα σνακ γεμάτο με το περίφημο μπέργκερ των Taco Bell, Taco Supreme, μέσα σε ένα κέλυφος από τσιπς Nacho Cheese Doritos! Τόσο απλή, τόσο λαχταριστή.
Ο Todd Mills λοιπόν, που δεν θέλησε ποτέ μερίδιο από τα κέρδη του νέου προϊόντος, έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, χάνοντας τη μάχη με τον καρκίνο. Άφησε πίσω τη σύζυγό του και δύο κόρες, ηλικίας 6 και 19 ετών.
Οι καλοί του φίλοι μάλιστα, για να τον αποχαιρετίσουν την ύστατη αυτή φορά, τράβηξαν φωτογραφίες τους με το σνακ της δικής του έμπνευσης ανά χείρας και τις πόσταραν στη σελίδα του στο Facebook, όπως αποκάλυψε η σύζυγός του Ginger Mills.
Όσο για τη γέννηση της ιδέας, η Mills δήλωσε ότι ο σύζυγός της συνήθιζε να ετοιμάζει taco σαλάτες χρησιμοποιώντας Doritos και πάντα μονολογούσε ότι κάποιος θα έπρεπε κάποια στιγμή να φτιάξει «κελύφη» για tacos καμωμένα από το δημοφιλές σνακ.
Κι έτσι το 2009, αφού είδε και απόειδε, έστειλε μια επιστολή στη Frito-Lay εξηγώντας τους την ιδέα. Η απάντησή της ήταν «ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε», ισχυρίζεται η Ginger Mill.
Ο Mills δεν απογοητεύτηκε όμως από την απόρριψη και το έβαλε σκοπό να κάνει τη σύλληψή του πραγματικότητα, όπως περιγράφει ο καλός του φίλος και άλλοτε «σειρά» στην πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ, Jimmy Looney. Ο Mills έφτιαξε λοιπόν μια σελίδα στο Facebook, που ονόμασε κομψά «Taco Shells from Doritos Movement» το 2009, ενθαρρύνοντας τους followers να «πουν στη Frito-Lay ότι απαιτούμε nacho cheesy taco shells»!
Και βέβαια, για να προωθήσει περαιτέρω την ιδέα του, ο Mills (που ήξερε το Photoshop απ’ έξω και ανακατωτά) ανέβαζε στη σελίδα «πειραγμένες» φωτογραφίες με διάσημες προσωπικότητες να δοκιμάζουν τη νέα λιχουδιά: από τον Αϊνστάιν και τον Στιβ Τζομπς μέχρι τον πρόεδρο Ομπάμα και τον Τσακ Νόρις, κανείς δεν μπορούσε να αντισταθεί στη νέα μανία!
Μια ωραία πρωία λοιπόν, ο Todd παρατήρησε ότι τα Taco Bell είχαν σχολιάσει σε μια από τις μοναδικές εικόνες του! «Ήταν πολύ χαρούμενος», λέει η Ginger Mills, «τα Taco Bell έδειξαν ενδιαφέρον γι’ αυτόν. Φυσικά τηλεφώνησε σε όποιον ξέραμε»…
Κι έτσι, το 2012, ο Todd Mills έλαβε το πολυαναμενόμενο τηλεφώνημα από τα Taco Bell. Τα φαστφουντάδικα ανέπτυσσαν ήδη(!) τη δημιουργία του Mills, αποκαλώντας τη Doritos Locos Tacos, και ήθελαν τη γνώμη του Todd: να τον πάνε δηλαδή στο παρασκευαστήριό τους στην Καλιφόρνια για να γίνει ένας από τους πρώτους ανθρώπους που θα τη δοκίμαζε ποτέ. Οποία τιμή!
Στο e-mail μάλιστα τα Taco Bell αποκάλεσαν τον Mills «πραγματικό φίλο» της εταιρίας, ενώ σε δήλωσή τους για τον τραγικό χαμό, τα φαστφουντάδικα ισχυρίστηκαν: «Μας τιμά ιδιαίτερα που είχαμε την υποστήριξή του μέσα από τη σελίδα του Doritos for Taco Shells Movement στο Facebook και θαυμάζουμε τη δύναμη και την αισιοδοξία του κατά τη διάρκεια της πρόσφατης μάχης του. Οι σκέψεις και η συμπόνια μας είναι με την οικογένεια του Todd αυτές τις στιγμές».
Η πειραματική δημιουργία του Mills έχει αποδώσει καλά για τα Taco Bell: αυτή τη χρονιά, η εταιρία δήλωσε ότι οι πωλήσεις του σνακ ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια! Και παρά το γεγονός ότι οικογένεια και φίλοι πίεζαν τον Todd να ζητήσει αποζημίωση για τα Locos Tacos, εκείνος δεν το έκανε ποτέ, καθώς του έφτανε πως μπορούσε να απολαύσει πια τη δικής του έμπνευσης λιχουδιά στα αγαπημένα του φαστφουντάδικα.
Τον Αύγουστο, η εξέλιξη της νόσου ανάγκασε τον Todd να σταματήσει τη δουλειά του ως αντιπρόεδρος ενημέρωσης και τεχνολογίας στο Little Rock Regional Chamber of Commerce.
Ο φίλος του Looney έστησε τότε μια ιστοσελίδα που δεχόταν δωρεές για να πληρωθούν τα νοσήλια και τα λοιπά ιατρικά έξοδα του Mills. Κι όταν ο Looney ζήτησε τη συνδρομή των Taco Bell, επικοινωνώντας με τον διευθύνοντα σύμβουλο της φίρμας μέσω Twitter, η εταιρία δώρισε 1.000 δολάρια…