Το γερμανικό τρένο υψηλής ταχύτητας ICE3 διέσχισε σήμερα για πρώτη φορά από τη λειτουργία της την υποθαλάσσια σήραγγα της Μάγχης.

Το τρένο ξεκίνησε από τη Γαλλία χωρίς επιβάτες, δηλαδή με μόνους επιβαίνοντες τους οδηγούς και μια ομάδα τεχνικών, πραγματοποιώντας δοκιμαστικά το δρομολόγιο για να διαπιστωθεί αν μπορεί να κυκλοφορήσει σε αυτή τη γραμμή.

Η γραμμή που διέρχεται κάτω από τη Μάγχη πρόκειται να ανοίξει στον ανταγωνισμό στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των επιβατικών σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το τρένο των γερμανικών σιδηροδρόμων DB, έχει κατασκευαστεί από τη Siemens και ανήκει στην τελευταία γενιά των γερμανικών τρένων που είναι αντίστοιχα με τα γαλλικά TGV.
Εισήλθε σήμερα στις 13:30 (τοπική ώρα) στο Καλέ παρουσία των εργαζομένων της Eurotunnel και 20 βρετανών και γάλλων δημοσιογράφων.

Από τότε που άρχισε η λειτουργία της σήραγγας, το 1994, η εταιρεία Eurostar (θυγατρική σε ποσοστό 55% της γαλλικής σιδηροδρομικής εταιρείας SNCF, σε ποσοστό 5% της βελγικής SNCB και σε 40% της βρετανικής LCR) έχει το μονοπώλιο των δρομολογίων στη σήραγγα αυτή.

Είναι η πρώτη φορά που ένα επιβατικό τρένο άλλης εταιρείας από τη Eurostar, εκτός των οχημάτων της Eurotunnel, κυκλοφορεί στην υποθαλάσσια σήραγγα της Μάγχης.