Μια γυναίκα άφησε μια αρνητική κριτική για ένα ξενοδοχείο στη δημοφιλή εφαρμογή Booking.com και κατέληξε με απρεπές σχόλιο για τα κιλά της.

Η Emily Chance πλήρωσε 42 ευρώ (38 λίρες) για δυο βραδιές στο Nelcon Hotel του βρετανικού Μπλάκπουλ, δεν έμεινε ωστόσο καθόλου ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες που έλαβε. Άφησε λοιπόν μια βιτριολική κριτική για την κακή κατάσταση του ξενοδοχείου στη γνωστή ιστοσελίδα, για να δει μετά να σκάει στο κινητό της SMS από τον ιδιοκτήτη του Nelcon Hotel, Ken Evans!

Η γυναίκα είπε, μεταξύ άλλων, πως το δωμάτιο μύριζε φριχτά, τα πατώματα έτριζαν, δεν τους άλλαζαν πετσέτες, η διακόσμηση ήταν απαράδεκτη, τέτοια πράγματα…

fgsdgdrgdrdgdrgrd1

Το ξενοδοχείο της απάντησε λίγο-πολύ πως ό,τι πληρώνεις παίρνεις, καθώς η Emily είχε απαιτήσεις για τετράστερο ξενοδοχείο ενώ έμενε σε ένα φτηνό κατάλυμα. Έτσι της είπε επισήμως το Nelcon Hotel στη σελίδα του Booking.

fgsdgdrgdrdgdrgrd2

Κι ενώ το περιστατικό όφειλε να τελειώσει εκεί, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου ξαναχτύπησε με προσωπικό μήνυμα στο κινητό της πελάτισσας: «Για κάποιον που δεν έχει ταξιδέψει ποτέ, δεν εμφανίστηκες και τόσο νευρική. Στην πραγματικότητα, εμφανίστηκες σαν ένα κακοδουλεμένο έργο που πρέπει πιθανότατα να μπει σε δίαιτα, καθώς πρέπει να μισείς τα πάντα και τους πάντες».

fgsdgdrgdrdgdrgrd3

Ο ιδιοκτήτης ισχυρίστηκε πως η πελάτισσα «είπε ψέματα»: «Το ξενοδοχείο δεν είναι βρόμικο και δεν μυρίζει. Αναζητούσε προβλήματα εκεί που δεν υπήρχαν. Τα έχω πάρει πολύ με αυτή την ιστορία. Δεν μετανιώνω που της έστειλα το μήνυμα… Η κριτική ήταν αηδιαστική και έκανε μια γυναίκα υπάλληλό μου να κλάψει»…

Όσο για την Chance, δήλωσε στη συνέχεια: «Άφησα μια ειλικρινή κριτική για το πόσο κακό είναι το Nelcon Hotel, μόνο και μόνο για να βγει ένας από το ξενοδοχείο και να μπει στον λογαριασμό μου και να μου στείλει προσωπικό μήνυμα ένα προσβλητικό κείμενο από το προσωπικό του κινητό λέγοντάς μου πως πρέπει να κάνω δίαιτα. Αυτό δεν πρέπει να επιτρέπεται, παραήταν προσωπικό το σχόλιο και δεν πρέπει να έχουν το δικαίωμα να σκαλίζουν τα προσωπικά των πελατών που τους έχουν πληρώσει. Είναι εξωφρενικό».

«Το βάρος μου δεν έχει να κάνει τίποτα στην όλη ιστορία», είπε τελειώνοντας, «ζητούν την κριτική σου και όταν τους τη δίνεις, να τι παίρνεις»…