Γιατί να μπει στο δίλημμα ο ιάπωνας καταναλωτής για το πώς να ξεκινήσει ιδανικά τη μέρα του; Έτσι σκέφτηκε προφανώς η Coca-Cola, αυξάνοντας την περιεκτικότητα του καφέ στο ούτως ή άλλως καφεϊνούχο αναψυκτικό της.

COFFEE PLUS #cocacola #coffeeplus #cocacolacoffeeplus #コカコーラ #coffeelover #自動販売機限定 #コカコーラコーヒープラス

A post shared by Yosuke (@yosuke.02) on

Το Coca-Cola Coffee Plus περιέχει 50% περισσότερη καφεΐνη (34mg), με τις μισές ωστόσο θερμίδες, και διατίθεται ήδη στους αυτόματους πωλητές της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου. Όπως μας λένε οι ιάπωνες bloggers, το αναψυκτικό θυμίζει πολύ Coca-Cola, όταν καταπιείς όμως τη γουλιά σού μένει μια ευδιάκριτη επίγευση καφέ. Άλλοι βέβαια αναφέρουν και μια περίεργη οσμή που δεν θυμίζει κανένα από τα δυο προϊόντα. «Δεν νομίζω ότι είχε ωραία γεύση, δεν ήταν όμως όσο κακό το περίμενα», γράφει ένας από αυτούς…  

コカコーラ COFFEE PLUS♪ コーラなのにほのかにコーヒー☕️ 不思議〜(((o(*゚▽゚*)o)))♡ カフェイン50%増量♫ #cocacola #cocacolacoffeeplus #コーラなのにほのかにコーヒー A post shared by kanako (@loveyuzupon) on

Η υποδοχή του νέου προϊόντος είναι ανάμεικτη στην Ιαπωνία. Δεν ξέρουμε πάντως αν θυμίζει την Coca-Cola BlāK, η οποία κυκλοφόρησε σε Ευρώπη και ΗΠΑ το 2006 με ξεκάθαρο βλέμμα στον καφέ. Δεν αποδείχτηκε ωστόσο δημοφιλής και έφυγε από τα ράφια έπειτα από μόλις δύο χρόνια…

地下鉄のホームで喉が渇いて自販機の前に行ったらこんなものがあった。コカコーラ コーヒープラス! 味はコーラで、炭酸が強く、少しコーヒー味。書いてあることによると、コーヒーエキスパウダー入り、カフェインが50%増量でカロリーは50%オフだって。眠気覚ましや刺激が欲しい時用かな。 #コカコーラコーヒープラス #코카콜라커피플러스 #cocacolacoffeeplus #自販機専用

A post shared by Tad Ito (@chuten64) on