Όλα τα πολυτελή ξενοδοχεία πασχίζουν να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των πελατών τους και ειδικά τα κορυφαία πεντάστερα καταλύματα, όπου τα «θέλω» μπορεί να φτάσουν σε ένα διαφορετικό επίπεδο.

Ένα τέτοιο ξενοδοχείο είναι και το πεντάστερο Crown Towers στη Μελβούρνη, όπου ο Πρέστον Φόρσιθ εργάζεται ως ρεσεψιονίστ. Όπως εξομολογήθηκε ο ίδιος στο news.com.au, η δουλειά του είναι να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελατών και μερικές φορές πριν αυτές εκφραστούν.

ksndfor1

Όπως εξηγεί, «πραγματικά υπερβαίνουμε τον εαυτό μας. Πολλά ξενοδοχεία θα το πουν αυτό, αλλά εμείς εστιάζουμε σε αυτό σε μεγάλο βαθμό-ειδικά όταν είσαι ένα πεντάστερο ξενοδοχείο. Βλέπουμε τις απαιτήσεις ως πρόκληση… και η αναζήτηση της λύσης είναι ένα ενδιαφέρον κομμάτι».

ksndfor2

Στο ξενοδοχείο εργάζονται συνολικά έξι ρεσεψιονίστ. Σύμφωνα με τον Φόρσιθ, «μερικές φορές, εκτελούμε χρέη ξεναγών ή προγραμματίζουμε όλο το ταξίδι του πελάτη κάτι που έχει πλάκα… Βγαίνουμε για ψώνια σε μπακάλικα για τους πελάτες, ή καλούμαστε να βρούμε το κατάλληλο προϊόν για τα μαλλιά που πωλείται σε συγκεκριμένο κατάστημα στην πόλη».

ksndfor3

Υπάρχουν και ορισμένοι που πραγματικά τους… τρέχουν, όπως για παράδειγμα στο Australian Open τον περασμένο Ιανουάριο, όταν ο πρωταθλητής του τένις Ρότζερ Φέντερερ ζήτησε να υπάρχει πιάνο στο δωμάτιό του ώστε εκείνος και ορισμένοι συναθλητές του να τραγουδήσουν το «happy birthday» σε έναν φίλο. «Έπρεπε να μεταφέρουμε το πιάνο στο δωμάτιο, δυο ώρες πριν από το πάρτι. Αυτό έγινε όταν τα μαγαζιά ήταν κλειστά και έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε όποιες γνωριμίες είχαμε ως ομάδα…».

ksndfor4

Ένας απαιτητικός πελάτης, ζήτησε από το ξενοδοχείο αν θα μπορούσε να ταξιδέψει με ιδιωτικό τζετ στην Τασμανία για μερικές ώρες, απλά και μόνο για να επισκεφτεί ένα συγκεκριμένο μουσείο και να φάει ένα μπέργκερ. Και φυσικά μόλις πρόσφατα, ένας αρκετά εύπορος πελάτης ήθελε βοήθεια ώστε να προσγειώσει το ιδιωτικό του Airbus στην Μελβούρνη. «Το αεροπλάνο υποτίθεται ότι θα προσγειωνόταν στο αεροδρόμιο Essendon όμως έμαθαν ότι πρόκειται για Airbus, ενημέρωσαν ότι δε μπορούσαν να υποστηρίξουν μια τέτοια προσγείωση. Λάβαμε το τηλεφώνημα 10 ώρες πριν την προσγείωση και η ομάδα επικοινώνησε με ένα άλλο αεροδρόμιο και συνεννοηθήκαμε για τα περαιτέρω… Αυτή ήταν άλλη μια συναρπαστική πρόκληση… Όταν τα καταφέρνουμε, υπάρχει καλή διάθεση».

ksndfor5

Κάποιες φορές βέβαια η απάντηση σε ορισμένες απαντήσεις είναι αναγκαστικά το «όχι». Όπως στην περίπτωση μιας οικογένειας «που επισκέφτηκε κάποια νησάκια και λάτρεψε τους πιγκουίνους τόσο που ήθελαν να πάρουν πίσω στη χώρα τους ένα τέτοιο ζώο… Δε μας αρέσει να λέμε όχι στους επισκέπτες μας, αλλά δε μπορούσαμε να τους βοηθήσουμε να πάρουν πιγκουίνο. Αντ’ αυτού, τους παραδώσαμε λούτρινους πιγκουίνους με τους οποίους διακοσμήσαμε το δωμάτιό τους».