Αφού απόλαυσε ένα γεύμα με τους φίλους του σε ένα εστιατόριο των ΗΠΑ, ο Dillon Arnold ζήτησε το λογαριασμό.

Για να προσαρμόσει την απόδειξη, ο υπάλληλος ρώτησε το όνομα του πελάτη αλλά τελικά ο λογαριασμός δεν ανέφερε πουθενά το όνομά του. Αντ’ αυτού, ο σερβιτόρος που είχε πάρει την παραγγελία από το τραπέζι ανέφερε ότι τον Dillon ως «χοντρό» πάνω στην απόδειξη. Ο πελάτης ανέφερε ότι σαφώς μείωσε την αυτοπεποίθησή του και αισθάνθηκε πολύ άσχημα εκείνη τη στιγμή. «Έτυχε να το διαβάσω και η καρδιά μου έσπασε» έγραψε χαρακτηριστικά.

kfjs2

Όμως η τιμωρία του σερβιτόρου δεν άργησε να έρθει. Γιατί εκτός από υπάλληλος του μαγαζιού ο άνδρας που πήρε την παραγγελία είναι και γιος του ιδιοκτήτη ο οποίος εξοργίστηκε με το συμβάν και αποφάσισε να τον απολύσει. Ο πελάτης δημοσίευσε μια φωτογραφία με το λογαριασμό στο Facebook ενώ το εστιατόριο έβγαλε ανακοίνωση ζητώντας συγγνώμη για το άσχημο περιστατικό. Για το συμβάν δημοσίευσε τη δική του ανακοίνωση και ο υπάλληλος, γιος του ιδιοκτήτη λέγοντας: «Αυτό που έκανα ήταν ανώριμο και ενήργησα χωρίς να σκεφτώ τις συνέπειες. Λειτούργησα με έναν τρόπο που ήταν αγενής, παιδαριώδης, και εντελώς ακατάλληλος. Λόγω των πράξεών μου, η συνεργασία μας τερματίστηκε δικαίως. Θα ήθελα να ξέρετε ότι εγώ δεν μεγάλωσα με αυτόν τον τρόπο. Ελπίζω να μην κρίνετε το μαγαζί και τους υπαλλήλους αποκλειστικά με βάση τις δικές μου ενέργειες.»

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος ανέφερε επίσης ότι δεν μεγάλωσε την οικογένειά του για να συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο και να προσβάλλει τους άλλους. Επιπλέον τόνισε ότι εκτός από το να δουλεύει στο κατάστημα του απαγόρευσε ακόμη και να ξαναπατήσει το πόδι του μετά από αυτή τη συμπεριφορά.

kfjs3