Η εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων Boeing είπε χθες ότι είχε εκμοντερνίσει τις τεχνικές προδιαγραφές της, ή τα χαρακτηριστικά απόδοσης, των αεριοθούμενών της για να συμφωνούν περισσότερο με τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες και με την τάση προς βαρύτερους επιβάτες, καθίσματα και εμπορεύματα, προσθέτοντας ότι τα ίδια τα αεροσκάφη δεν θα αλλάξουν.

Οι προδιαγραφές τροποποιήθηκαν εδώ και μερικές μέρες για να ταιριάζουν καλύτερα με την πραγματική τους απόδοση, κάτι που ειδικοί της βιομηχανίας είπαν ότι είχε γίνει με μεγάλη καθυστέρηση.

Η Boeing αύξησε τον αριθμό θέσεων στα κύρια και πιο ευρύχωρα αεροπλάνα της, τα 787 και 777, πράγμα που θα μειώσει το κόστος κάθε θέσης για τις αεροπορικές εταιρείες. (Ο αριθμός των θέσεων για τα στενότερα 737 δεν θα αλλάξει.)

Η εταιρεία επίσης μείωσε την εμβέλεια όλων των αεροπλάνων της, που βασίζεται στον όγκο καυσίμων του, με τη μέγιστη μείωση στο νέο μοντέλο 787-9, που μπήκε στην αγορά πρόσφατα, κατά 1.230 χιλιόμετρα.

Οι αλλαγές σχετίζονται με την αλλαγή στα καθίσματα της ανώτερης κατηγορίας θέσεων (premium), οι οποίες ανοίγουν για να γίνουν κρεβάτια, και ζυγίζουν περίπου 45.5 κιλά παραπάνω απ’ ό,τι στο παρελθόν. Οι υπολογισμοί για το μέσο βάρος των επιβατών και των αποσκευών είναι επίσης υψηλότεροι, αν και η εταιρεία αρνήθηκε να τις διευκρινίσει.

Με τις αλλαγές, το μεγαλύτερο αεροπλάνο της Boeing, το 747-8, παύει να είναι το μεγαλύτερο επίσης και στην βασική χωρητικότητα. Το 777-9Χ, μια παραλλαγή σκάφους που θα κυκλοφορήσει μετά το 2020, αναμένεται να μπορεί να μεταφέρει έως 425 επιβάτες σε δύο κατηγορίες θέσεων, συγκριτικά με το 747-8, που μεταφέρει 410 επιβάτες σε τρεις κατηγορίες θέσεων.