«Όταν σηκώσαμε το σεντόνι που την σκέπαζε ήταν αδύνατο να πιστέψουμε ότι αυτό το σώμα ήταν της Μέριλιν Μονρόε. Έμοιαζε σαν μία οποιαδήποτε μέτρια γυναίκα, γερασμένη, που είχε παρατήσει τον εαυτό της. Προφανώς οι συνθήκες του θανάτου της οδήγησαν την εμφάνισή της σε αυτή την αγνώριστη κατάσταση. Όταν κάποιος πεθαίνει η βαρύτητα κάνει το αίμα να κάθεται στα χαμηλότερα σημεία του σώματος. Αυτή η κατάσταση λέγεται αποχρωματισμός. Οι περισσότεροι άνθρωποι πεθαίνουν ξαπλωμένοι ανάσκελα και μοιάζουν σαν να έχει στραγγίξει το αίμα από το πρόσωπό τους. Στην περίπτωση της Μέριλιν, πέθανε με το πρόσωπο προς τα κάτω και ήταν γεμάτο, όπως και ο λαιμός, με μεγάλες μοβ κηλίδες.

Μια από τις πιο εμβληματικές σταρ του Χόλιγουντ, την θρυλική Μέριλιν Μονρόε, αποφάσισε να απομυθοποιήσει το γραφείο τελετών που ανέλαβε την κηδεία της. Οι Άλαν Άμποτ και Ρον Χαστ που διατηρούν για χρόνια ένα από τα μεγαλύτερα γραφεία κηδειών στο Χόλιγουντ, έχοντας αναλάβει πολλάκις κηδείες μεγάλων σταρ, όπως του Κλαρκ Γκέιμπλ, του Έρνι Κόβακς, της Νάταλι Γουντ και της Μέριλιν Μονρόε, μας «αποκαλύπτει ότι στην πραγματικότητα η ξανθιά καλλονή, το σύμβολο θηλυκότητας και γοητείας, δεν πρόσεχε καθόλου την εμφάνισή και την υγεία της.

Μέριλιν Μονρόε

«Τα ξημερώματα της 5ης Αυγούστου 1962 ήρθε στον αστυνομικό σταθμό του Δυτικού Λος Άντζελες μία κλήση από τον προσωπικό γιατρό της Μέριλιν Μονρόε, δρ Χάιμαν Ένγκελμπεργκ, ο οποίος επικοινώνησε με τον αξιωματικό Τζακ Κλέμονς και ανακοίνωσε ότι η Μέριλιν Μονρόε βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της στο 1230 της Fifth Helena Drive στο Brentwood.

Ο Ένγκελμπεργκ δήλωσε ότι ο θάνατός της προήλθε από υπερβολική δόση Nembutal και επιβεβαίωσε ότι επρόκειτο για αυτοκτονία. Τότε ο Κλέμονς πήρε ένα περιπολικό και πήγε στο σπίτι που του υπέδειξαν. Ο τότε ιατροδικαστής της κομητείας του Λος Άντζελες κάλεσε το νεκροταφείο του Westwood Village και έδωσε εντολή να παραλάβουν το σώμα της. Ο διευθυντής Γκι Χόκετ ωστόσο ανακάλυψε ότι το σώμα της ήταν στα πρώτα στάδια της νεκρικής ακαμψίας, μια κατάσταση που αρχίζει συνήθως έξι με οκτώ ώρες μετά το θάνατο, παρόλο που είχε πληροφορηθεί ότι ο θάνατος της είχε επέλθει μόλις τρεις ώρες πριν από την άφιξή του. Στη συνέχεια, ο Χόκετ παρέδωσε το σώμα της στο νεκροτομείο.

Μέριλιν Μονρόε

Τα αδέλφια Abbot που παρέλαβα το πτώμα της Μέριλιν

Τότε κάλεσε το γραφείο τελετών του Άμποτ και εκείνοι έστειλαν τον Λέοναρντ Κρεμίνσκι να βοηθήσει στην απομάκρυνση του σώματος, το οποίο μεταφέρθηκε στο κέντρο της πόλης για την νεκροψία.

Οπως γράφει ο ίδιος ο Αμποτ, περιγράφοντας τη διαδικασία: «Λόγω της τεράστιας δημοσιότητας αυτής της υπόθεσης, πήρε πολύ περισσότερο χρόνο για τον ιατροδικαστή Τίοντορ Κάρφεϊ να κάνει επιτέλους κάποιες δηλώσεις. Ο καλύτερος και πιο αφοσιωμένος παθολόγος του, ο Τόμας Νογκούτσι, πέρασε περίπου τριπλάσιο χρόνο, απ’ ότι χρειάζεται συνήθως για μία νεκροψία.

Μέριλιν Μονρόε

Στιγμιότυπο από την κηδεία της

Οι βοηθοί στο γραφείο του ιατροδικαστή με πληροφόρησαν ότι ο Δρ Νογκούτσι μελέτησε σε βάθος το σώμα της σταρ. Πέρασε πολύ χρόνο ψάχνοντας για υποδερμικά σημάδια από βελόνα, τα οποία ο ίδιος είχε ανακαλύψει στο χέρι της, αλλά αυτή η περιοχή χρησιμοποιείται συχνά από τους γιατρούς. Ωστόσο συνέχισε να ψάχνει σε ασυνήθιστα μέρη, όπως μέσα στη μύτη της, ανάμεσα στα δάχτυλα και τις πατούσες της, κάτω από τη γλώσσα της, και τα γεννητικά της όργανα, αλλά δεν ήταν σε θέση να διαπιστώσει άλλα σημάδια από ενέσεις».

Ο ίδιος ο Αμποτ αναφέρει πως ήταν παρών στην αίθουσα μαζί με τον ιατροδικαστή: «Όταν σηκώσαμε το σεντόνι της, ήταν σχεδόν αδύνατο να πιστέψουμε ότι αυτό ήταν το σώμα της Μέριλιν Μονρόε. Φαινόταν σαν μία πολύ μέτρια, γερασμένη γυναίκα που δεν πρόσεχε καθόλου τον εαυτό της. Προφανώς, οι συνθήκες θανάτου της είχαν επιδεινώσει πολύ την ήδη κακή εμφάνιση της και ήταν αγνώριστη»…

Μέριλιν Μονρόε

Συνεχίζει μάλιστα διευκρινίζοντας πως «όταν την έπλυναν τα μαλλιά ανακάλυψαν ότι ήταν πολύ κοντά και πολύ κατσαρά. Πρέπει να είχε πολύ καιρό να τα βάψει, αφού οι ρίζες της ήταν σκούρες και περίπου 1,5 πόντο άβαφες. Η Μέριλιν δεν ήταν ξανθιά. Τα πόδια της ήταν αξύριστα για περίπου μία εβδομάδα και τα χείλη της ήταν σε κακή κατάσταση, σκασμένα, τα δόντια της ψεύτικα. Τα νύχια της, σε πόδια και χέρια ήταν απεριποίητα, χωρίς μανικιούρ, πεντικιούρ και κόκκινο βερνίκι».

«Ξεκινήσαμε να συζητάμε τί θα κάνουμε με τον λαιμό της, που ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Ήταν πρησμένος, γερασμένος. Είπαμε να το λύσουμε χειρουργικά, αν και αυτού του είδους οι επεμβάσεις δεν ήταν της ειδικότητάς μας. Ο συνεργάτης μας, ο Φρέντσι, αποφάσισε να επέμβει και να διορθώσει και αυτό το πρόβλημα, ώστε να μη φαίνεται στην κηδεία της, αν και για εμάς ήταν πολύ άσχημο. Έκανε ένα σκίσιμο σε σχήμα διαμαντιού στο δέρμα του αυχένα, το έκοψε, έφερε κοντά τις δυο μεριές και τις έραψε. Καταφέραμε να πολεμήσουμε το οίδημα και την ηλικία. Μία βοηθός της Μέριλιν έφερε ρούχα στο γραφείο κηδειών για να τη ντύσουμε και μας ενημέρωσε ότι δεν μπορούσε πουθενά να βρει εσώρουχα. Η Μέριλιν δε φορούσε εσώρουχα.Ψάχνοντας στα πράγματα της βρήκα ένα μικρό ζευγάρι ψεύτικα στήθη.

Μονρόε

Είχα ξαναδεί ψεύτικα στήθη, αλλά ποτέ σαν κι αυτά, ήταν ιδιαίτερα, μικρά. “Αυτή δεν μοιάζει με τη Μέριλιν Μονρό. Τι έπαθε το στήθος της; “, μου είπε η σύζυγος του υπεύθυνου του κοιμητηρίου, που συνεργαζόταν στο ντύσιμό της. Γεμίσαμε το σουτιέν της με με βαμβάκι, βάλαμε στη σωστή θέση και το μικρό πλαστικό στήθος πάνω από το σουτιέν και ήταν ξανά εκείνο που ξέραμε όλοι. Η Μέριλιν ήταν πια 36 και το στήθος της ήταν πεσμένο. Φορούσε τα ψεύτικα πλαστικά στήθη έξω από το σουτιέν για να φαίνεται ότι το στήθος ήταν στητό, τέλειο και δεν χρειαζόταν σουτιέν! Ο Σίντνεϊ Γκιλαρόφ, ο μακιγιέρ της έφερε την περούκα που φορούσε η Μέριλιν στην ταινία «Something’s Got to Give» και της τη φόρεσε για την κηδεία και ο συνεργάτης του Άλαν Σνάιντερ την έβαψε. Η Μέριλιν είχε μία περούκα για κάθε περίσταση».

Αυτά και πολλά άλλα βγάζει στο φως το γραφείο κηδειών δίνοντας με τις περιγραφές του μία άλλη εικόνα για τη σούπερ σταρ, δημοσιεύοντας όλες τις στενάχωρες λεπτομέρειες σε ένα βιβλίο.