Ο Σερ Ρίτσαρντ Μπράνσον δημιούργησε τη νέα αλυσίδα ξενοδοχείων του –το πρώτο από τα οποία άνοιξε στο Σικάγο- έχοντας ως βάση αναφοράς τις γυναίκες ταξιδιώτισσες.

Ο πολυπράγμων επιχειρηματίας εστίασε την προσοχή του στο «αδύνατο φύλο», κάτι που φαίνεται στις λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα στους πάγκους που προστέθηκαν στις ντουζιέρες, έτσι ώστε οι γυναίκες να μπορούν να κάθονται και να ξυρίζουν τα πόδια τους με την άνεσή τους, ή το «Lovers’ Intimacy Kit» που μπορούν να βρουν οι ένοικοι του Virgin Hotel Chicago στο μίνιμπαρ.

Το μικρό αυτό «πακέτο» περιέχει προφυλακτικά και σεξουαλικά βοηθήματα και ανεβάζει το κόστος της διαμονής, όσων αποφασίσουν να το χρησιμοποιήσουν, κατά 20 δολάρια.

Επιπλέον, οι ντουλάπες είναι εξοπλισμένες με ειδικές κρεμάστρες για εσώρουχα, ενώ μια εφαρμογή που «ακούει» στο όνομα Lucy μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιαδήποτε υπηρεσία room service.

Ο ίδιος ο Μπράνσον μιλώντας στη Wall Street Journal είχε δηλώσει το εξής: «Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο άλλο ξενοδοχείο που να φροντίζει τόσο πολύ τις γυναίκες ταξιδιώτισσες. Εμείς λαμβάνουμε υπόψη την αύξηση του αριθμού των γυναικών που ταξιδεύουν και εκτιμούμε το τι σημαίνει αυτό για την επιτυχία του δικού μας brand».

Το πρώτο ξενοδοχείο Virgin Hotel άνοιξε σε ένα κτίριο ορόσημο του Σικάγο (Old Dear Born Bank Building) και αποτελείται από 250 δωμάτια, με τις τιμές να ξεκινούν από 193 ευρώ.

Η εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει ένα δεύτερο στο Νασβίλ το καλοκαίρι του 2016 και ένα τρίτο στη Νέα Υόρκη το φθινόπωρο του 2017, ενώ ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να λειτουργεί αντίστοιχα ξενοδοχεία σε 20 διαφορετικές τοποθεσίες μέχρι το 2015.