H APIVITA, η πρώτη ελληνική εταιρία φυσικών καλλυντικών η οποία δημιουργήθηκε το 1979, και σήμερα απασχολεί 300 υπαλλήλους στην Ελλάδα, την Ισπανία και την Ιαπωνία, με εξαγωγές των προϊόντων της σε 14 χώρες, αποφάσισε να υιοθετήσει τις cloud λύσεις της Microsoft.

Βασικός στόχος της εταιρίας ήταν να δημιουργήσει μια ενιαία και ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας, η οποία θα κάλυπτε όλες τις λειτουργικές ανάγκες των εργαζομένων της, διατηρώντας παράλληλα τα κόστη σε χαμηλά επίπεδα. Έπειτα από ενδελεχή αξιολόγηση διάφορων διαθέσιμων λύσεων της αγοράς, η εταιρία επέλεξε τη σουίτα Office 365 και την πλατφόρμα Lync της Microsoft.

Η IQ Solutions, εξειδικευμένος πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων υψηλής τεχνολογίας και στρατηγικός συνεργάτης της Microsoft, ανέλαβε και πραγματοποίησε το έργο εγκατάστασης της σουίτας Microsoft Office 365 και της πλατφόρμας Lync.

Η επένδυση της APIVITA στις καινοτόμες λύσεις cloud της Microsoft, αποτελεί σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής της εταιρίας, η οποία στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη της στο χώρο των φυσικών καλλυντικών, σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι δυνατότητες της πλατφόρμας Lync, σε συνδυασμό με το SharePoint και το Exchange Online, συμβάλλουν σημαντικά στο στόχο αυτό, προσφέροντας τη δυνατότητα στους υπαλλήλους από όλα τα σημεία του κόσμου στα οποία δραστηριοποιείται η εταιρία, να επικοινωνούν οποιαδήποτε στιγμή, και να συνδέονται με διαφορετικούς τρόπους (άμεσα μηνύματα, βίντεο-διασκέψεις, τηλεφωνία) από οποιαδήποτε συσκευή. «Το Lync ήταν το μόνο λογισμικό το οποίο μπορούσε να μας παρέχει μια ενοποιημένη πλατφόρμα για να καλύπτει όλες τις επικοινωνιακές μας ανάγκες, και αυτός είναι και ο λόγος που το επιλέξαμε», εξηγεί ο Βασίλης Καρποδίνης, Head of Operations της APIVITA. Με την υιοθέτηση της λύσης αυτής, η εταιρία κατάφερε να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα, αφού το προσωπικό δεν χρειάζεται να πραγματοποίει πλέον εξωτερικές κλήσεις προς Ισπανία και την Ιαπωνία, αλλά ούτε και να ταξιδεύει τόσο συχνά.

Επίσης, με την εγκατάσταση του Office 365, η APIVITA εξοικονόμησε σημαντικούς πόρους, με την αποφυγή επένδυσης σε λύσεις hardware, κόστη υποστήριξης και ενέργειες back up, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να αφιερώνουν το χρόνο τους σε πιο σημαντικές εργασίες. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα, έπειτα από την υιοθέτηση των λύσεων της Microsoft, είναι το γεγονός ότι τα πληροφοριακά συστήματα της εταιρίας ενημερώνονται πλέον αυτόματα, που σημαίνει ότι το τμήμα πληροφορικής δεν χρειάζεται να ανησυχεί για την εξασφάλιση και τη διατήρηση της διαθεσιμότητας τους.

Ο Head of Operations της APIVITA, Βασίλης Καρποδίνης, δήλωσε: «Όταν ξεκίνησε η διαδικασία εγκατάστασης των προϊόντων της Microsoft, το όνειρό μας ήταν να έχουμε μια ενιαία πλατφόρμα η οποία θα κάλυπτε όλες τις ανάγκες μας, τώρα και στο μέλλον. Πιστεύω ότι ο τρόπος με τον οποίο το σύνολο των προϊόντων της Microsoft συνεργάζονται τόσο καλά αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για ένα τμήμα πληροφορικής, όσον αφορά την υποστήριξη και την παροχή υπηρεσιών προς τους χρήστες.»

Ο Βαγγέλης Χρυσοχόος, Διευθυντής Πωλήσεων της Microsoft Hellas, δήλωσε: «Οι λύσεις και τα προϊόντα της Microsoft έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να καλύπτουν όλες τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων, δίνοντας τους την ευκαιρία να αξιοποιούν τις ευκαιρίες που προσφέρει το cloud, έτσι ώστε να παραμένουν ανταγωνιστικές στην αγορά.»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Office 365 για επιχειρήσεις και το Lync μπορείτε να επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες http://office.microsoft.com/el-gr/business/FX102997580.aspx και https://products.office.com/el-gr/lync/lync.