Είναι πολύ δημοφιλές όχι μόνο μεταξύ των χρηστών, αλλά και μεταξύ των διαφημιστών. Σχεδόν μία στις τέσσερις διαφημίσεις με γραφικά που προβλήθηκαν στο αμερικανικό Διαδίκτυο στο τρίτο τρίμηνο του 2010 βρίσκονταν στο δικτυακό τόπο του Facebook, δείχνουν τα τελευταία στοιχεία.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας comScore, το μερίδιο του Facebook στις προβολές διαφημίσεων εκτινάχθηκε στο 23,1% από το 17,7% στο δεύτερο τρίμηνο του έτους. Το ποσοστό αυτό είναι διπλάσιο σε σχέση με το μερίδιο της Yahoo, η οποία περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με 11%.

Όπως επισημαίνει το Reuters, οι προβολές διαφημίσεων γραφικών στο Facebook ξεπέρασαν τις επιδόσεις των επόμενων τεσσάρων εταιρειών μαζί, που είναι οι Yahoo, Microsoft, Fox Interactive Media και Google (τα στοιχεία αφορούν διάφορα είδη καταχωρίσεων με γραφικά αλλά δεν περιλαμβάνουν τις διαφημίσεις με βίντεο).

Δεδομένου όμως ότι οι καταχωρίσεις του Facebook είναι αρκετά φθηνότερες από τον ανταγωνισμό, η Yahoo παραμένει πρώτη όσον αφορά τα έσοδα. Σύμφωνα με στοιχεία της eMarketer, το μερίδιο της Yahoo στα διαφημιστικά έσοδα ανέρχεται στο 15,4%, συγκριτικά με μόλις 9,5% για το Facebook,

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Evercore Partners, οι καταχωρίσεις του Facebook τιμώνται περίπου 1 δολάριο ανά 1.000 προβολές, ενώ της Yahοo φτάνουν τα 3 δολάρια.

Η εταιρεία Facebook -μη εισηγμένη στο χρηματιστήριο- δεν ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα της. Πηγές του Reuters ανέφεραν πάντως ότι τα έσοδα στη διάρκεια του 2009 ανήλθαν στα 800 εκατ. δολάρια.

H υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης ξεπερνά σε επισκεψιμότητα ακόμα και τη Google.
πηγή: pathfinder