Ο μέσος χρήστης του Facebook ξοδεύει περισσότερο από το ένα τέταρτο του χρόνου που περνάει στην ιστοσελίδα, κοιτάζοντας απλά το News Feed. Για τους χρήστες αυτό μπορεί να σημαίνει ατελείωτες φωτογραφίες από μωρά, ταξίδια ή κατοικίδια και αμέτρητες δημοσιεύσεις από ατάκες και τραγούδια.

Για τις εταιρίες όμως αυτός ο χρόνος που ξοδεύουμε αποτελεί μία τεράστια εμπορική ευκαιρία. Όπως έχει παρατηρηθεί ο μέσος χρήστης δε θα επισκεφθεί ποτέ μία σελίδα εταιρίας στο Facebook. Επομένως ποιο είναι το καλύτερο μέρος για να προσεγγίσει η εκάστοτε εταιρία τους χρήστες;

Φυσικά δεν είναι άλλο από το News Feed μας. Οι εταιρίες φαίνεται πως τελικά βρήκαν τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για κοινωνικό μάρκετινγκ, αλλά έχουν ακόμα πολλά να μάθουν για τον τρόπο που αυτό λειτουργεί.

Και κάπου εδώ έρχεται το EdgeRank. Είτε είστε εταιρία είτε ένα απλός χρήστης, είναι χρήσιμο να κατανοήσουμε τι εμφανίζεται στο News Feed μας και γιατί. Ο συγκεκριμένος αλγόριθμος κάνει ακριβώς αυτό. Αναγνωρίζει τι είδους δημοσιεύσεις εμφανίζονται στο News Feed του κάθε χρήστη ξεχωριστά, λαμβάνοντας υπόψιν τρεις μεταβλητές, τις Affinity, Weight και Time Delay.

Η μεταβλητή Affinity προσπαθεί να περιγράψει τη σχέση μεταξύ του χρήστη και του δημιουργού της δημοσίευσης, με σκοπό να δώσει προτεραιότητα στις δημοσιεύσεις από άτομα που έχουμε μεγαλύτερη σχέση.

Το Weight μετράει το μέγεθος των δημοσιεύσεων, δίνοντας προτεραιότητα σε αυτές με το μεγαλύτερο σκορ. Πρώτα θα εμφανιστούν οι φωτογραφίες και τα βίντεο, στη συνέχεια οι σύνδεσμοι και τέλος τα γραπτά κείμενα.

Τέλος το Time Delay αναφέρεται στην “ηλικία” της δημοσίευσης, όσο πιο παλιά είναι μία δημοσίευση τόσο μεγαλώνει η πιθανότητα να μην κάνει την εμφάνισή της στο News Feed σας, έτσι διασφαλίζεται το γεγονός πως θα έχετε ένα πάντα ενημερωμένο με τα πιο πρόσφατα νέα New Feed.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε το παρακάτω Ιnfographic