Η αναμονή του κοινού για το παιχνίδι ήταν τέτοια που μέσα σε ένα μόλις μήνα πουλήθηκαν παγκοσμίως περισσότερα από 3 εκατ. αντίτυπα. Σύμφωνα με δελτίο Τύπου της Blizzard Entertainment το Starcraft II τις δύο πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του είχε διαθέσει περίπου τα μισά από αυτά, γεγονός που δείχνει την τεράστια αναμονή για τη συνέχεια του StarCraft.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της Blizzard, Mike Morhaime δήλωσε ότι: «Εκτιμούμε πραγματικά τον ενθουσιασμό με τον οποίο υποδέχτηκε ο κόσμος το StarCraft II. Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να δώσουμε στο κοινό μας ένα συνολικά ισορροπημένο και διασκεδαστικό παιχνίδι και είμαστε ευγνώμονες για το γεγονός ότι η παγκόσμια κοινότητα αγκάλιασε το παιχνίδι».

Πηγή: investor.activision.com