proho.gr

Στις μέρες μας οι σχέσεις στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα τείνουν να γίνουν ισοδύναμες με αυτές της πραγματικής ζωής. Έτσι η πρόσθεση και η αφαίρεση ανθρώπων από τη λίστα φίλων συνήθως εμπεριέχει και κάποιο συναισθηματικό αντίκτυπο.

Σύμφωνα με μία μελέτη της NC Incite, μίας εταιρεία που ανήκει στην Nielsen ΜcKinsey, ο νούμερο ένα λόγος προσθήκης ενός ατόμου στο Facebook είναι επειδή τον γνωρίζουμε από την πραγματική ζωή ενώ ο δημοφιλέστερος λόγος διαγραφής του είναι η ανάρτηση προσβλητικών σχολίων. Και οι δύο αυτές παρατηρήσεις είναι λίγο πολύ ήδη γνωστές σε όλους.

Ωστόσο, η έρευνα κατέληξε και ορισμένα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία όπως ότι ο μέσος χρήστης έχει 130 φίλους, ότι οι άντρες το χρησιμοποιούν κυρίως για την επέκταση του δικτύου γνωριμιών τους και για φλερτάρισμα ενώ οι γυναίκες το χρησιμοποιούν για να εντοπίσουν κάποιο δημιουργικό ντύσιμο, croupon και για να εισπράξουν θετικά σχόλια.

Η μελέτη αυτή έχει οπτικοποιηθεί πλήρως στο infographic που ακολουθεί: