Το πιο πολυπόθητο σωματίδιο στην ιστορία της μοριακής φυσικής, το μποζόνιο Χιγκς ή αλλιώς το «σωματίδιο του Θεού», μπορεί να έχει γίνει ορατό, σύμφωνα με ερευνητές του CERN, από τον εξομοιωτή Large Hadron Collider της Γενεύης.

Το σωματίδιο θεωρείται το «μέσο» από το οποίο η ύλη αποκτά την μάζα της στο σύμπαν. Οι επιστήμονες αναφέρουν ότι δύο πειράματα που έγιναν στο Large Hadron Collider εντόπισαν ενδείξεις του Χιγκς, προκαλώντας ενθουσιασμό στην ομάδα τους. Όμως, όπως αναφέρουν, δεν μπορούν να κάνουν λόγο για «ανακάλυψη».

Ο εντοπισμός του Χιγκς θα μπορούσε να αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις στην φυσική, τα τελευταία 60 χρόνια. Θεωρείται σημαντικό για να μας επιτρέψει να κατανοήσουμε το σύμπαν, αλλά δεν έχει ακόμη βρεθεί ή γίνει ορατό από τους επιστήμονες και η υπόστασή του ακόμη μένει να αποδειχθεί.

Ο καθηγητής Στέφαν Σόλντνερ-Ρέμπολντ, ανέφερε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας θεωρούνται «εξαιρετικά» και προσέθεσε ότι «μέσα σε ένα χρόνο ίσως θα γνωρίζουμε αν το Χιγκς υπάρχει, αλλά μάλλον αυτό δεν θα είναι ένα δώρο για τα Χριστούγεννα».