Μέσω Διαδικτύου κλείνει τις διακοπές του ποσοστό 90,5% των νέων, ηλικίας 19-36 ετών, καθώς οι τιμές, όπως δηλώνουν, είναι χαμηλότερες και οι επιλογές περισσότερες, σύμφωνα με έρευνα της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «ΝΕΟΙ».

Από την έρευνα, που διεξήχθη σε τυχαίο δείγμα 296 νέων, με μορφή έντυπου και ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, για το 2010, προκύπτει ότι, το 71% «αγοράζει» τις διακοπές του από διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία- ελληνικά και ξένα- ενώ ένα ποσοστό 21% «σερφάρει» στο Ίντερνετ προς αναζήτηση προορισμών και διερεύνηση τιμών, αλλά χρησιμοποιεί το τηλέφωνο για την τελική κράτηση.

Οι νέοι εμφανίζονται πολύ συνειδητοποιημένοι αναφορικά με την οργάνωση των διακοπών τους, καθώς προτού καταλήξουν στον τελικό προορισμό τους, κάνουν έρευνα στο Διαδίκτυο κατά 62%, χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης σε ποσοστό 84%, αποδεικνύοντας έτσι ότι το Διαδίκτυο είναι το σημαντικότερο κανάλι έρευνας και αγοράς για τις καλοκαιρινές διακοπές των νέων.