Λίγο πριν από τον Τελικό του UEFA Champions League, η Nissan ως επίσημος παγκόσμιος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, μας αποκαλύπτει το «πλεονέκτημα ενθουσιασμού» της Ρεάλ Μαδρίτης έναντι της Γιουβέντους,  σύμφωνα με μια επιστημονική φόρμουλα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Loughborough.

Η Ρεαλ Μαδρίτης εκτός του ότι κατέχει τον τίτλο της πρωταθλήτριας του UEFA Champions League από την προηγούμενη σεζόν, κατέχει επίσης και την «πρωτιά ενθουσιασμού» για το πιο συναρπαστικό παιχνίδι της φετινής σεζόν μέχρι σήμερα, χάρη στην ιστορική νίκη της με 4-2 επί της Μπάγερν Μονάχου, στον γύρο των ημιτελικών.

Δείκτης ενθουσιασμού* Nissan στο UEFA Champions League 16-17 Season:

  1. Real Madrid C.F. vs. FC Bayern Munich    118.0
  2. FC Barcelona vs. Paris Saint-Germain       73.7
  3. Manchester City FC vs. AS Monaco FC    72.9
  4. Borussia Dortmund v Legia Warsaw           72
  5. Barcelona v Man City          55.7

*βασισμένο στην επιστημονική φόρμουλα Δείκτη Ενθουσιασμού της Nissan

Ο επιστημονικός τύπος του Δείκτη Ενθουσιασμού του Nissan υπολογίζει μια βαθμολογία ενθουσιασμού, βασισμένη σε κρίσιμα στατιστικά στοιχεία των αγώνων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται τα γκολ που  σημειώθηκαν (και πότε), όπως  και τις στιγμές, τις ομάδες και τους ποδοσφαιριστές, κατά τη διάρκεια των αγώνων της διοργάνωσης.

Νίκος Τσάδαρης