Οι παγκόσμιες μάρκες – ναυαρχίδες της PepsiCo, Lay’s, Gatorade και Pepsi MAX, ενώνουν τις δυνάμεις τους με το UEFA Champions League, καθώς ανακοινώθηκε από την PepsiCo η νέα συνεργασία με το διάσημο ευρωπαϊκό ποδοσφαιρικό τουρνουά.
Η συνεργασία της PepsiCo με το UEFA Champions League θα ξεκινήσει επίσημα την 1η Ιουλίου πριν από την έναρξη της σεζόν 2015/16. Τα Lay’s, το Gatorade και η Pepsi MAX/Pepsi θα αποτελέσουν τις εξέχουσες μάρκες του τουρνουά. Επιπλέον, η PepsiCo θα ενσωματώσει τα Doritos, το Lipton και την 7Up στο πρόγραμμα χορηγιών.
Ο Ramon Laguarta, πρόεδρος της PepsiCo Ευρώπης, δήλωσε: «Η σημερινή ανακοίνωση αναγάγει τη μακροχρόνια σχέση της PepsiCo με το μεγάλο ποδόσφαιρο σε άλλο επίπεδο. Το UEFA Champions League είναι χωρίς αμφιβολία μια από τις πιο εκλεκτές διοργανώσεις αγώνων ποδοσφαίρου στον κόσμο, με περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο οπαδούς να βλέπουν τους αγώνες κάθε σεζόν. Αυτή η νέα συνεργασία προσφέρει πρωτοφανείς ευκαιρίες και για τα δύο μέρη. Είμαστε παθιασμένοι με το ποδόσφαιρο και ανυπομονούμε να μοιραστούμε αυτό το πάθος με τους οπαδούς του UEFA Champions League στην Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο».
Και προσέθεσε: «Οι μεγάλες μάρκες τροφίμων και ποτών της PepsiCo, σε συνδυασμό με τη δύναμη του UEFA Champions League, είναι ένα απόλυτο ταίριασμα. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε μεγάλες ευκαιρίες για τους φίλους και τις οικογένειες να έρθουν μαζί και να διασκεδάσουν. Μαζί θα μπορέσουμε να ανεβάσουμε τον δεσμό ανάμεσα στο ποδόσφαιρο και την ψυχαγωγία σε νέα ύψη ενώ οι οπαδοί του UEFA Champions League μπορούν να προσμένουν νέες φανταστικές εμπειρίες από τα Lay’s, το Gatorade, τις Pepsi Max και Pepsi, καθώς οδεύουμε προς την σεζόν 2015/16. Μείνετε συντονισμένοι!»
Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Guy-Laurent Epstein, διευθυντής Marketing της UEFA Events SΑ, δήλωσε: «Είμαστε ευτυχείς που καλωσορίζουμε την PepsiCo ως επίσημο συνεργάτη του UEFA Champions League. Η PepsiCo είναι ένας πραγματικά παγκόσμιος εταίρος και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε στενά μαζί της προσελκύοντας οπαδούς σε όλο τον κόσμο μέσω καινοτόμων δράσεων marketing, ενώ παράλληλα επωφελούμαστε από την εκτεταμένη εμπειρία της στον τομέα της ψυχαγωγίας ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω το εμπορικό σήμα του UEFA Champions League».
Ο τελικός του UEFA Champions League είναι το πιο σημαντικό ετήσιο αθλητικό γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στο κόσμο. Ο τελικός του Σάββατου, 6 Ιουνίου, αναμεταδόθηκε σε περισσότερες από 200 χώρες, φτάνοντας περίπου 400 εκατομμύρια τηλεθεατές, με αναμενόμενο μέσο όρο θεαματικότητας ζωντανού αγώνα τα 180 εκατομμύρια. Η περίοδος από τα Play-Offs μέχρι τον τελικό διαρκεί πάνω από 17 αθλητικές εβδομάδες με συνολικά 145 παιχνίδια. Το πρωτάθλημα παρέχει περισσότερες από 110.000 ώρες τηλεοπτικού περιεχομένου σε μια σεζόν με κοινό τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο και 1.1 δις μοναδικούς θεατές του σε απευθείας μετάδοση αγώνα σε όλον τον κόσμο.
Παράλληλα με το μακρόχρονο πάθος της για το ποδόσφαιρο, η PepsiCo έχει επίσης ένα αξιομνημόνευτο ιστορικό συνεργασίας με παγκόσμιας κλάσης πρωταθλήματα δημιουργώντας ελκυστικό, πρωτοποριακό περιεχόμενο και καμπάνιες μάρκετινγκ. Άλλοι αθλητικοί εταίροι της PepsiCo είναι οι: National Basketball Association, National Football League, National Hockey League, Major League Baseball, Indian Premier League καθώς και το διεθνές συμβούλιο του Κρίκετ.