Newsbeast | Ειδήσεις και νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Τι έκρινε ο Άρειος Πάγος για τις μοτοσικλέτες που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες

Απορρίφθηκε η αγωγή γυναίκας οδηγού μηχανής


ΚΟΙΝΩΝΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ
19:10
01/03/2017
Τι έκρινε ο Άρειος Πάγος για τις μοτοσικλέτες που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες
70
loading

Μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μοτοσικλετών) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας, ευθύνονται για πιθανό τροχαίο ατύχημα και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται στον χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας, έκρινε ο Άρειος Πάγος και απέρριψε αγωγή γυναίκας οδηγού μηχανής, που σφηνώθηκε μεταξύ ΙΧ αυτοκινήτου και νταλίκας 18,5 μέτρων.

Η γυναίκα οδηγός μηχανής είχε πέσει σε μεγάλη κίνηση πάνω σε αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας. Όλα τα αυτοκίνητα, λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, κινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα.

Μετά από λίγο τα αυτοκίνητα σχεδόν ακινητοποιήθηκαν λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδας κυκλοφορίας ήταν μια νταλίκα μήκους περίπου 18,5 μέτρων, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».

Όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων, αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της, η μοτοσικλέτα προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του ΙΧ αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την πρόσκρουσή της στο αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του. Αποτέλεσμα ήταν, κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί- σφηνώσει η μοτοσικλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η οδηγός της μηχανής να πέσει στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας και να τραυματιστεί σοβαρά στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω, του πίσω δεξιού τροχού της με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης νταλίκας» και να προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσικλέτα.

Στην συνέχεια η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η ίδια και η μηχανή της. Στο Εφετείο Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου και εκεί την έχασε και πάλι, ενώ της επιδικάστηκαν δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

Ο Άρειος Πάγος, απέρριψε ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς θεωρήθηκε «αποκλειστικά υπαίτια του ατυχήματος και της πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσικλέτας που οδηγούσε», γιατί:

α) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της, ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),

β) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και γ) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».

Ακόμη, οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα, αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».

Τέλος, στην αρεοπαγιτική απόφαση σημειώνεται ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

70
σχόλια
  1. avatar Γιωργος Ζ.

    Τα περισσοτερα σχολια που διαβασα, ειναι για κλαματα, δεν βγαζεις νοημα στα περισσοτερα, και επιτελους, μαθετε να χρησιμοποιειται σημεια στιξης. ΕΛΕΟΣ!
    Σχετικα επι του θεματος, και εγω οδηγαω μηχανη, αλλα δεν κανω "ανοητες" προσπερασεις, ουτε θα παρω το ρισκο να περασω απο χαραμαδα με κινδυνο να βρω το αμαξι καποιου γιατι εγω "γουσταρω να περασω"γιατι θα καθυστερησω 5 λεπτα να φτασω στον προορισμο μου. Σε ωρα αιχμης με κινηση, αν εχεις τον χωρο να περασεις να το κανεις. (1 μετρο αποσταση μεταξυ των αυτοκινητων). Επειδη καθε φορα που περναει διπλα απο το αμαξι μου καποιος "μηχανοβιος" με πιανει η καρδια μου για τον αν θα με βρει ή οχι και επειδη δεν ειναι ολοι ευσινηδιτοι οδηγοι, εγω θα προτεινα κανονικη παραβαση, προστιμο δηλαδη (μικρο ομως), κατω υπο προυποθεσεις. φυσικα. καπου πρεπει να γινουμε και ανθρεωποι σε αυτη τη χωρα. γιατι απο την ωρα που μπηκαμε στο ευρω και θαυμαζαμε τοτε την ανερχομενη αναπτυξη, οι περισσοτεροι περιμεναμε και αναβαθμιση της παιδειας ,(ευρωπαικης τοτε παιδειας), σε ολα τα επιπεδα. κουνια που μας κουναγε εχω να πω.

    1. avatar ΠΑΠΑΤΡΕΧΑΣ

      Πρεπει αφου ετσι το θελεις να χρησιμοποιεις σημεια στιξης οπως επισης να γραφεις ορθογαφημενα: Το "ευσυνείδητοι"ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ....ΚΑΙ ΟΧΙ "ευσινηδιτοι"οπως το γραφεις.

    2. avatar L

      Μετά την τελεία ακολουθεί κεφαλαίο φίλε μου.

  2. avatar Πάτησα πόδι

    Οδηγου μηχανής που το έβαλε κάτω από την πίσω δεξιά ρόδα μου όταν κατάλαβε ότι δεν χώραγε να περάσει. Με έβριζε οδηγός μηχανής στο ποτάμι, όταν προσπάθησε να με προσπεράσει από αριστερά. Ναι μόνο που εγώ ήμουν στην αριστερή λωρίδα και πήγαινα με 160.... στην άνοδο προς Αθήνα.

  3. avatar Bark

    http://www.motomag.gr/news/afieromata-epikairotita/i-gallia-egkainiazei-tin-nomimotita-tis-diithisis-ypo-oroys

    Προφανώς οι Γάλλοι που έχουν προχωρήσει στη θέσπιση ειδικού καθεστώτος για την διήθηση των δικύκλων κάνουν λάθος και οι δικοί μας γνωρίζουν καλύτερα... Από αύριο, λοιπόν,όλοι οι δικυκλιστές σε στίχους και η ουρά χιλιόμετρα...

    1. avatar Heavy-Metal Angel

      Οι Έλληνες δεν είναι Γάλλοι.
      Η κάθε χώρα νομοθετεί για του "υλικό" που διαθέτει. Το ελληνικό είναι ελαττωματικό!

    2. avatar Age

      Υπό όρους λέει φίλε. Διάβασε τους όρους λοιπόν.

      1. avatar Bark

        Τους διάβασα...εννοείται...

        1. avatar Age

          Ξερεις πολλούς να τους ακολουθούν;

    3. avatar megaloagroths

      στη γαλλια αν κολησεις πισω απο σταματημενο φορτηγο, του κανεις μηνυση γιατι δεν εγινε αορατο να περασεις ?

  4. avatar ΛΟΥΛΑ-ΚΙ

    Καλά και αυτή ένα δικηγόρο δε συμβουλεύτηκε πριν τραβήξει το θέμα στον Άρειο Πάγο;

  5. avatar dekatesera

    Υπαρχουν καλοι και κακοι οδηγοι γενικως ομως στη περιπτωση των δυκικλων υπαρχουν ευγενικοι που ενω ειχαμε μποτιλιαρει μετακινηθηκα ελαχιστα για να του κανω λιγο ακομα χορο να περασει. Υπαρχουν ομως και αλλοι οι οποιοι κορναρουν απο μακρυα για για να πανε ολοι στη μπαντα να περασουν αυτοι. Και κατι ακομα στα διοδια περνανε ολους να μπουνε μπροστα .Δηλαδη αν το κανουν αυτο καμια δεκαρια μηχανες ποση ωρα πρεπει να περιμενουν οι αλλοι? Και εδω ερχομαι στην οδικη παιδια δηλαδη να κανω εγω τη δουλεια μου και νοιαστηκα για τους αλλους. Λυπαμαι αλλα δεν ειναι ετσι

  6. avatar ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΩΤ.

    Όταν οδηγό μηχανή βρίζω τους οδηγούς αυτοκινήτων όταν περνώ το αυτοκίνητο τους οδηγούς των μηχανών και όταν είμαι πεζός μέχρι και τα καροτσάκια...

  7. avatar panagiotisgp

    Ωραία από αύριο ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ ο ένας πίσω από τον άλλον να δούμε που θα φτάσουν οι ουρές. Όχι δίπλα δίπλα. Ο ένας πίσω από τον άλλον και μην τολμήσει κανένας να προσπεράσει.

    1. avatar FAP100

      Ετσι ειναι κανονικα. Το ιδιο και για τα ποδηλατα. Να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο. Εχει παραγινει η σφηνα με τα μηχανακια.

  8. avatar SteliosK

    H χώρα που τα αυτονόητα τα λύνει στον Άρειο Πάγο! Ο ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος.
    1)Το οτι οδηγάς μηχανή δεν πάυει να παραμένει όχημα το οποίο διέπεται απο ακριβώς του ίδιους κανόνες με οποιοδήποτε άλλο όχημα (βλεπε τουτου) με ελάχιστες εξαιρέσεις.
    2) Η διακεκομμένη διαχωριστική γραμμή αποτελεί ημιδιαπερατό εμπόδιο ητοι σαν ΤΟΙΧΟΣ με ανοιγματα (δεν νομίζω λοιπόν να μπορούσε κάποιος να καβαλίσει ένα τόιχο κ να πήγαινε)
    3) το οτι το κάνεις η ευθύνη ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ κ μόνο δικιά σου οπότε πράξε τα δέοντα
    4) Το οτι οδηγάς μηχανή δεν σημαίνει οτι έχεις προτεραιότητα. Απλά μπορείς ,και καλά κάνεις, να κινήσε αναμέσα στην κίνηση ΑΛΛΑ με αυξημένη προσοχή γιατί ο όγκος σου είναι περιορισμένος κ γίνεσαι δυσκολότερα αντιληπτός και φυσικά όχι με πάνω από 20χλμ από την ταχύτητα των κινούμενων οχημάτων. Βλέπεις κάτι τρέλούς που περνάνε με 60-70 χλμ σε φουλ κίνηση.
    5) το να κινήσε με 60-70 χλμ μες την κίνηση ανάμεσα μες τα αυτοκίνητα το θεωρώ ΜΑΚΑΚΙΑ σου. Εξάλλου μάλλον θέτεις σε κίνδυνο την ζωή σου παρά του αλλού οδηγού αυτοκινήτου
    6) Αν περισσότεροι οδηγούσαν μηχανές θα είχαμε λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους άρα αποτελούν κ όφελος προς όλους τους υπόλοιπους οδηγούς αυτοκινήτων

  9. avatar Vstrom650

    Χαλαρωστε. Καλημέρα. Σχόλιο πρωτο. Όλοι αναφερεστε στους οδηγούς μηχανών σαν ν
    α είναι αλητες μηχανοβιοι. Λάθος. Σε ολους τους οδηγούς ειτε μότο ειτε αυτοκινήτων, υπαρχουν οι κακοί οδηγοι. Μην χαρακτηριζετε λοιπον μια ομάδα με εναν ορο. Σχόλιο δεύτερο. Γνώριζα παντα οτι με τη διέλευση μας αναμεσα στα αυτοκίνητα αν συμβεί κάτι την ευθύνη τηνεχουμε εμείς. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι επειδή
    κυκλοφορώ παντα προσεχτικά μ αυτό το τροπο σε περιόδους αυξημένης κινησης, μπορεί κάποιος οδηγός αυτοκινήτου να μη με υπολογίζει. Κι όσο για τα σχόλια περί κράνους και παραβιάσεων από μας, μετρειστε σε ενα φανάρι πόσοι φοράνε κράνος. Σήμερα το 95% απο μας φοράνε. Και όσο για το κοκκινο, εγκληματικό! Αλλά αυτό δεν αποτελεί, αν είναι δυνατόν, λογος ισοπέδωσης των μοτοσικλετιστών. Η παραβίαση σηματοδότη δυστυχώς αφορά όλους μας...Σχόλιο τελευταίο. Οδηγοί χωρίς παιδεία υπάρχουν σε όλα τα μέσα μετακίνησης. Δεν είναι οι μεν καλύτεροι απο τους δε. Και τον ΚΟΚ τον παραβιάζουν δυστυχώς πολλοί. Αλλά είναι στενοχωρο να αντιλαμβάνομαι ενα πνεύμα απαξίωσης ολων των μοτοσικλετιστών στα περισσότερα σχόλια σας. Και κλεινοντας, κανένας δεν πρεπει να βγάζει τα κόμπλεξ του στο τιμόνι η στο γραπτό λογο...

  10. avatar ΠΑΠΑΤΡΕΧΑΣ

    Σωστη η αποφαση του Αρειου Παγου . Ο Κ.Ο.Κ ισχυει για καθε τροχοφορο οχημα.Και ρωταω ολους σας:Ειδατε ποτε δικυκλο να κινειται εντος της λωριδας του;Σπανιοτατο φαινομενο.Ειδατε ποτε δικυκλο να προσπερνα απο αριστερα και ειδικα σε στενους δρομους;Μπαααα!Μονο απο δεξια.Ειναι πιο in .Ειδατε πολλα δικυκλα να σταματουν στα κοκκινα φαναρια και ειδικοτερα σε αποκεντρα σημεια ,σε διασταυρωσεις που ειναι σιγουρο οτι δεν αστυνομευονται;Σπανιο φαινομενο.Ειδατε ολους τους δικυκλιστες να φορουν κρανος; Οχι φυσικα.Αν και εδω οσο περνουν τα χρονια το ποσοστο αυτων που χρησιμοποιουν αυξανονται.Ειδατε πολλους δικυκλιστες να σεβονται τα STOP; Ειδατε πολλους να σεβονται πεζους;Μαλλον οχι θα σου κανουν τη ζωη οσο πιο δυσκολη μπορουν.Οι βασιλιαδες των δρομων και μαλιστα παντα παραπονουμενοι.Εαν ηταν δυνατον να εξαφανισθουμε ολοι απο τους δρομους για να κανουν οτι τους καπνισει.Οι δρομοι ομως δε ειναι ιδιωτικες πιστες.Αν το καταλαβουν αυτο θα δειξουν πρωτα οτι σεβονται τον εαυτο τους και μετα ολους τους αλλους γυρω τους.Ισχυουν οι κανονες και οι νομοι και γιαυτους.Συγχαρητηρια στον Αρειο Παγο!!!!

    1. avatar McSol

      Γιατι φίλε μου είδες εσυ αυτούς που οδηγούν αυτοκινητα να σέβοντε τους πεζούς,τα στοπ ή να φοράνε όλοι ζώνη κτλ κτλ κτλ??? Ολες τις παραβάσεις που ανέφερες τις εκτελούν και οι οδηγοί ΙΧ, ΤΑΞΙ και όλων των τετράτροχων. Το μόνο που δεν κάνουν είναι τις σφήνες ανάμεσα από τα αμάξια γιατί δεν μπορούν,εαν και μερικοί προσπαθούν ακόμα και αυτό. Επιπλέον δεν κοιτανε ποτέ τους καθρέπτες τους και δεν αναβουν ποτε φλας. Οποτε μάλλον πρεπει να παραδεχτεις οτι η σαπια οδηγικη συμπεριφορα ειναι σημαδι σαπιοκουλτουρας και της ελλειψης οδηγικης παιδειας ασχετου οχηματος που λειτουργεις.

      1. avatar Αντωνης Κ.Κ

        Φιλέ μου διάβασε τον Κ.Ο.Κ το φλας είναι προειδοποίηση οχι υποχρέωση.

        1. avatar ΠΑΠΑΤΡΕΧΑΣ

          Σωστος!

  11. avatar laz

    Δε χαρακτηρίζω παράνομο το να κινούνται τα μηχανάκια ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Απλά πρέπει να το κάνουν με δική τους ευθύνη. Και χωρίς να έχουν την απαίτηση να τους κάνει και ο άλλος χώρο. ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΧΩΡΟ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΚΟΡΝΑΡΕΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ. Μπορεί εκείνη τη στιγμή να προσπαθεί άλλο μηχανάκι να περάσει από την άλλη. Γενικά μπάχαλο. Πάντως για τη συγκεκριμένη...Μόνη της έπεσε...δυστυχώς, αλλά μόνη της στριμώχτηκε και δεν εκτίμησε τη κατάσταση σωστά.

    1. avatar megaloagroths

      μονη της καρφωθηκε αλλα ζηταει και τα ρεστα,αυτο ειναι που μας τρελαινει
      και εγω οδηγω μηχανη 24 χρονια, αλλα μια φορα που βρηκα σε καθρεφτη του ζητησα συγνωμη και του πηρα καινουργιο

  12. avatar Κώστας Χ.

    Αν επικρατούσε η ΛΟΓΙΚΗ ο ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ και η ΤΗΡΗΣΗ των ΝΟΜΩΝ η ελληνική κοινωνία θα ήταν καλύτερη, και με λιγότερα θύματα !!!!!!!!!

  13. avatar Ζησε Μαη μου

    Ημουν πιο μικρός και στην παρέα ενας πιο μεγάλος, όταν περναγε μηχανάκι έλεγε....
    "Του πληρώνω την ασφάλεια ζωής, αλλά μισά μισά δικαιούχος στα χρήματα, όταν πεθάνει με την οικογένεια του...."

    1. avatar μικροαστος

      χα χα καλο... [...]!!!

  14. avatar Stallone

    Καλά τα λέτε όλοι η μηχανοβιοι αλλά κάντε μια βόλτα στο ΚΑΤ και θα αλλάξετε γνώμη.πάρτε το απόφαση...Θέλουμε και σας αφήνουμε να περνάτε ανάμεσα στα ιχ μας δεν ήμαστε υποχρεωμένοι.

    1. avatar κατσε καλα

      τρέμεις για τον καθρεφτάκο σου ρε φιλεύσπλαχνε... και μονο!!!

      1. avatar Κώστας Χ.

        Είναι κακό να τρέμει για τον του, όταν αυτός κοστίζει μερικές δεκάδες ευρω ?? πόσοι καθρέφτες έχουν σπάσει , γιατί ένας απρόσεχτος βιαστικός δικυκλιστής πέρασε ανάμεσα στα σταματημένα, η και εν κινήσει αυτοκίνητα!! επίσης δεν είναι απίθανο να αναπτύξει ταχύτητα και να φύγει !!! Οπότε μην βιάζεσαι να χαρακτηρισεις κάποιον !!!

  15. avatar το τεβε μου μεσα

    Φιλοι ανθρωποι οικογενειαρχες!ας αφησουμε τα εγω μας στα τιμονια,τα νευρα μας ειναι τεντομενα απο τις καταστασεις που ζουμε δεν θελω αλλο να βλεπω οικογενειες να καταστρεφονται ουτε και εσεις το ιδιο.οποιος θελει και μπορει, να παει στις πιστες καρτ που εχουμε στην αττικη να κανει το κεφι του με ασφαλεια.ολοι ειμαστε γρηγοροι,ολοι ειμαστε τελειοι η θεοι στα κεφαλια μας τα κλουβια με αυτα που εχουμε κανειΑΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

  16. avatar megaloagroths

    ειμαι πηγμενος στην κινηση και ακουω μηχανακι,κοιταω τον καθρεφτη και ερχεται ενα απο αριστερα, κανω ελαφρα δεξια να περασει για να μην τον στριμωξουν αυτοι που ερχονται απο απεναντι,τι στιγμη ομως που παει να κανω την κινηση,ερχεται ενας πατημενος απο δεξια και περναει κυριολεκτικα σε κλασματα δευτερολεπτου πριν στριψω το τιμονι,μιλαμε για δωρητες οργανων

    1. avatar μικροαστος

      ειναι που το τρακτερ ειναι για τα χωραφια σου και οχι για την πολη...

    2. avatar …….

      Ακριβέστατη η εικόνα που περιγράφεις!! Άσε που πολλές φορές απλά τους ακούς και δεν ξέρεις από πού σου' ρχονται....

  17. avatar Σελωσου!

    οσοι οδηγουν αυτοκινητο και μηχανη ξερουν και εχουν τον νου τους... οι υπολοιποι εχουν κρεμαστο καθρεφτη για να βλεπουν τα μαρσπιε μας!!!

    1. avatar megaloagroths

      μαλλον με τ50 κανεις σφηνες γιατι δεν πρεπει να εχεις κλεισει 18

  18. avatar brigosx

    Λίγη προσοχή από όλους και περισσοτερη υπομονή δε θα έβλαπτε. Στην κίνηση όλοι υποφέρουν ειτε κινούνται με ιχ είτε με μηχανές.

  19. avatar Μηχανοβιος οχι απο αναγκη!

    Ολα ωραια και καλα και θα επρεπε οι μοτοσυκλετες να κανουν οτι και τα ι.χ.!!!!Κουνια που σας κουναγε!!!!Θα εφταναν οι ουρες,το μποτιλιαρισμα και η κυκλοφορια μεχρι την Κινα!!!Εχει γινει αυτο απο μοτοσυκλετιστες σε ενδειξη διαμαρτυριας για κατι αντιστοιχο σε ευρωπαικη χωρα και το δικαστηριο εκρινε νομιμη την διήθηση απο καποια ταχυτητα και κατω!!

    1. avatar KADMAN

      Όταν όμως έδινες για να πάρειςτο δίπλωμα οδήγησης για μοτ/τα (αν έχεις βέβαια γιατί με αυτά που γράφεις αμφιβάλω ) ήσουν, κατά το κοινώς λεγόμενο [...] και σημείωνες ότι τα οχήματα επί της οδού , όπου υπάρχουν λωρίδες κυκλοφορίας , κινούνται σε στοίχους .Μετά τις εξετάσεις τραλαλά και ο Θεός μαζί σου.

    2. avatar Dimitris Sinanos

      Άκυρο. Να μείνει πίσω και να περάσει όταν κινούνται τα οχήματα όταν έχει χώρο. Άκυρο το σχόλιο σου. Δεν ισχύει. Και σε πια χώρα επιτρέπεται αυτό; Και πως οδηγούν εκεί οι μηχανιβιοι;

  20. avatar dert68

    Τελικά σ'αυτή τη χώρα για να εφαρμοστεί ο ΚΟΚ πρέπει να τρακάρεις. Μετά βγάνουν οι μεζούρες και μετράνε τα χιλιοστά.Αν υπήρχε κάποιος να μετρούσε τις παραβάσεις και τα πρόστιμα θα είχαμε τόσα έσοδα που θα κάλυπταν το χρέος,λέμε τώρα.!!!!!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει