Ευρεία σύσκεψη για την πορεία κατασκευής των σιδηροδρομικών έργων πραγματοποιήθηκε σήμερα, υπό την προεδρία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και με τη συμμετοχή του υφυπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου του γ.γ. Μεταφορών, Νικόλαου Σταθόπουλου, των προέδρων της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, καθώς και υπηρεσιακών παραγόντων και μελετητών.

Συζητήθηκαν ειδικότερα τα έργα του σιδηροδρομικού δικτύου από την Αθήνα προς την Πάτρα και ειδικότερα:
– Το έργο Ψαθόπυργος- Μποζαΐτικα.
– Η επιλογή του τρόπου διέλευσης από την πόλη της Πάτρας και η σύνδεση με το λιμάνι.
– Η ολοκλήρωση του άξονα Κιάτο- Πάτρα, τα χρονοδιαγράμματα και τα χρηματοδοτικά μέσα.

Όπως αποφασίστηκε, το έργο Ψαθόπυργος- Μποζαΐτικα δημοπρατείται άμεσα, σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό και προγραμματισμό και με χρηματοδότηση από το CEF, (ConnectingEurope Facility) σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, και Ανάπτυξης.

Προχωρά η μελέτη για τη διέλευση της Πάτρας, σύμφωνα με την προκαταρκτική μελέτη που έχει συνταχθεί και τις σχετικές εντολές του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση όλων των έργων μετά την υπογραφή της σύμβασης 715 (Κιάτο-Ροδοδάφνη).

Ο υπουργός έδωσε εντολή, το κόστος των έργων και κυρίως των προς δημοπράτηση, να είναι απολύτως τεκμηριωμένο και με τη μέγιστη δυνατή οικονομία, χωρίς βεβαίως να θίγεται η πληρότητα, η ποιότητα και η ταχύτητα ολοκλήρωσης.

Το όραμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με την Αθήνα και η ολοκλήρωση του σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα- Αθήνα- Θεσ/νίκη- Ειδομένη- Προμαχώνα), με διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων και με τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, γίνεται πια ορατό και η ολοκλήρωσή του έχει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα.