«Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάμε για σχοινί» απάντησε ο τέως αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης στις αιτιάσεις του προέδρου της ΝΔ Βαγγέλη Μεϊμαράκη, ότι τα μεγάλα έργα φέρουν τη «σφραγίδα» της Ν.Δ., μιλώντας το μεσημέρι στο «Πρακτορείο FM 104,9» του ΑΠΕ-ΜΠΕ και στην εκπομπή «Δύο στις 12».

«Και το λέω αυτό γιατί το είπε, το λέει, στις μεγάλες πόλεις, στην Πάτρα και στη Δυτική Ελλάδα. Το λέει στη Θεσσαλονίκη και θέλει να φορέσει το μανδύα του κεντρώου για να κρύψει την ακροδεξιά στροφή της ΝΔ. Γι’ αυτό παρουσίασε ότι είναι προοδευτικός, ότι είναι ο άνθρωπος της προόδου και ότι το κόμμα της προόδου είναι η ΝΔ. Και όλα αυτά τα έργα, είπε, έχουν το στίγμα της ΝΔ. Είπε επίσης ότι έχουν σταματήσει οι εργασίες στην Ιόνια Οδό» σημείωσε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε:

«Εμείς αυτό που είπαμε είναι ότι όντως μεγάλα έργα φέρουν τη «σφραγίδα» της ΝΔ. Η Θεσσαλονίκη το ξέρει αυτό καλά. Το πρώτο μεγάλο έργο της ΝΔ είναι η υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης, που χωρίς καμία εργασία, ούτε τσαπιά δεν έπεσε, ο ελληνικός λαός χρεώθηκε με ρήτρες 80 εκατ. ευρώ, που σήμερα με τους τόκους έχουν ξεπεράσει τα 120 εκατ. ευρώ. Εχει τη «σφραγίδα» της ΝΔ αυτό το έργο. Τη «σφραγίδα» της ΝΔ έχει το μετρό της Θεσσαλονίκης, με τις διεκδικήσεις που έχουν αφήσει να υπάρχουν, που είναι διπλάσιες από το εκτελεσμένο έργο. Είναι έργο της ΝΔ η παρα-Ιόνια οδός, που είναι τέσσερα σταματημένα έργα με διεκδικήσεις 20 εκατομμυρίων ευρώ».

«Να σταματήσουν να λένε ψέματα. Τα έργα στην Ιόνια Οδό δεν έχουν σταματήσει» τόνισε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε: «Πιστεύω το χαμόγελο που υπόσχεται ο κ. Μεϊμαράκης να μην αναφέρεται στις έξι εταιρίες, που έχουν πάνω από το 8Ο% των έργων. Και πιστεύω ότι το χαμόγελο θα επιστρέψει στους Έλληνες πολίτες με τη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στις ερχόμενες εκλογές».

Σε ερώτηση για το μετρό της Θεσσαλονίκης, απάντησε ότι το έργο παραλήφθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ «πλήρως τελματωμένο» και επέρριψε ευθύνες στη ΝΔ για τη σύμβαση που είχε υπογράψει ο κ. Σουφλιάς. «Μια ακόμη τέτοιου είδους σύμβαση, που την πληρώνει η Θεσσαλονίκη και η κοινωνία όλης της Β. Ελλάδας και όλη η χώρα όλα αυτά τα χρόνια» είπε, σημειώνοντας την απουσία σοβαρής προεργασίας για τα έργα υποδομής επί των ημερών της.

«Αυτά, όπως καταλαβαίνετε, είναι τα έργα και οι ημέρες της ΝΔ» τόνισε ο κ. Σπίρτζης και συνέχισε: «Αυτή είναι η σφραγίδα της Ν.Δ.. Όλα τα έργα δημοπρατήθηκαν στη λογική του να βγει ένας υπουργός στις εκλογές και να πει: «Το έλυσα, το δημοπράτησα, σε δύο χρόνια θα γίνει». Δεν γίνονται έτσι δημόσια έργα. Γενικώς έτσι δεν γίνονται έργα» πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης.

Σημείωσε, επίσης, ότι η απερχόμενη κυβέρνηση κατέβαλε προσπάθεια για να βρεθεί τρόπος και να επιλυθεί η εμπλοκή στο μετρό της Θεσσαλονίκης. Χωρίς επαναδημοπράτηση, κινούμενη προς την κατεύθυνση της διευθέτησης των διαφορών που έχουν προκύψει μεταξύ του Δημοσίου και της κοινοπραξίας, αλλά «με αμοιβαία κατανόηση και σεβασμό στο νόμο» για να προχωρήσει το έργο του μετρό.