Ο Esteve «Tito» Rabat υπέγραψε διετές συμβόλαιο με την ομάδα Marc VDS Racing της Moto2. Ο Rabat καλύπτει το κενό που αφήνει στην ομάδα του εκατομμυριούχου βέλγου ζυθοποιού Marc van der Straten η αποχώρηση του Scott Redding, στο τέλος της χρονιάς.

Ο Redding που φέτος έκανε την έκπληξη στη μεσαία κατηγορία και προηγείται στη βαθμολογία, έχει υπογράψει ή υπογράφει εντός των ημερών συμβόλαιο με την Gresini MotoGP. Η επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας αυτής θα γίνει στο βρετανικό GP του Silverstone, την ερχόμενη εβδομάδα.

Η μετακίνηση του Rabat από την Tuenti HP40 στη Marc VDS Racing είναι ενδιαφέρουσα για το παρασκήνιό της. Αυτές είναι οι δύο ισχυρότερες ομάδες της Moto2 και οι 3 από τους 4 αναβάτες τους διεκδικούν με αξιώσεις τον τίτλο φέτος, έναν τίτλο που τον χειμώνα, όλοι προεξοφλούσαν πως θα καταλήξει στην αγκαλιά του Pol Espargaro.

Όπως ακούγεται, η απομάκρυνση του Rabat σχετίζεται με την πολύ καλή φετινή του εμφάνιση και τους βαθμούς που έχει κόψει από τον υπερφίαλο ναρκισσιστή Espargaro. Ο οποίος ήθελε το συναθλητή του διακοσμητική γλάστρα, αλλά αυτός του βγήκε πρωταγωνιστής.

Το γιατί φεύγει ο Rabat από την ομάδα, τη στιγμή που φεύγει και ο Espargaro για τα MotoGP (προς Tech3 Yamaha, στη θέση του Crutchlow), έχει μάλλον να κάνει με τη συμπεριφορά του ιδιοκτήτη της Tuenti HP40 Sito Pons και την προτίμηση που τρέφει για τον Espargaro.

Marc VDS και Tuenti HP40 φοράνε ίδια πλαίσια της Kalex και απολαμβάνουν της ίδιας ακριβώς υποστήριξης από την γερμανική εταιρεία πλαισίων.

Όμως η ταχύτητα του Rabat που έχει κατανικήσει αρκετές φορές τον Espargaro μέσα στις πίστες, έχει δημιουργήσει αναφλέξιμη κατάσταση στην ομάδα, καθώς το «φαβορί της» αποδεικνύεται λίγο… «κουτσό»! Ο Rabat έχει φορτωθεί άδικα μεγάλο μέρος της ευθύνης για τη βαθμολογική πρωτοπορία του Scott Redding, διότι λέει, έχει κόψει πολλούς βαθμούς από τον Pol.

Είναι μια τακτική που ακολουθούσαν πάντα οι περί τον μικρό Espargaro, αναζητούν πάντα τις ευθύνες σε άλλους. Πέρσι όλη τη χρονιά η ομάδα έσταζε φαρμάκι κατά του Marquez τον οποίο -ποτέ στα ίσια βέβαια…- κατηγορούσαν με διαβολές προς δημοσιογράφους ότι κέρδιζε, επειδή οδηγούσε με παράνομα πειραγμένο κινητήρα, ή shifter, ή εξάτμιση!

Έτσι ο Pons εισπράττει τα επιχείρια των επιλογών του. Από κει που είχε 2 κορυφαίους αναβάτες, μένει στον άσο και πρέπει να ψάξει από την αρχή για νέα «πουλαίν». Ας είναι καλά ο Βινάλες στη Moto3.

Ο Rabat θα είναι το αναμφισβήτητο Νο1 στη Marc VDS, αν και η δεύτερη θέση παραμένει προσωρινά κενή. Ποικιλία υποψηφίων υπάρχει, αλλά μάλλον η προτεραιότητα θα δοθεί σε κάποιον φέρελπι πιτσιρικά της Moto3.

Η ομάδα θέλει επίσης να επεκταθεί στη μικρή κατηγορία, όπου ως τώρα έχει μόνον έναν αναβάτη, τον Livio Loi. Για τη δεύτερη θέση υποψήφιος είναι ο αυστραλός Jack Miller, ο οποίος έχει εντυπωσιάσει με την απόδοσή του πάνω στην ανεξέλιγκτη και αδύναμη FTR Honda.

Οι πληροφορίες θέλουν το Miller να έχει δεχτεί δύο τουλάχιστον δυνατές προσφορές, καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι σκοπεύει να μείνει και το 2014 στη Moto3, για να διεκδικήσει τον τίτλο.