Με δεδομένο τον αδυσώπητο ανταγωνισμό που διακρίνει το χώρο των αγωνιστικών ηλεκτρικών μοτοσυκλετών είναι πράγματι εξαιρετικά σπάνιο να βλέπει κανείς μια τέτοια μοτοσυκλέτα χωρίς το φέρινγκ της.

Η Team Mugen συμμετέχει στην κατηγορία TT Zero (για μοτοσυκλέτες με μηδενικούς ρύπους) του θρυλικού αγώνα, Isle of Man TT. Πριν τον αγώνα που φέτος θα διεξαχθεί στις 5 Ιουνίου, ο ομάδα τόλμησε να παρουσιάσει το καμάρι της ολόγυμνο.

Ενώ το πλαίσιο και το ψαλίδι από ανθρακονήματα της Mugen Shinden Ni είναι ικανά ερεθίσουν τους σιελογόνους αδένες οποιουδήποτε παθιάζεται με τις αγωνιστικές κατασκευές, είναι το μέγεθος της μπαταρίας και το επίσης ανθρακονημάτινο κοστούμι της αυτά που κερδίζουν τις εντυπώσεις.

Το αναβαθμισμένο ηλεκτρικό Superbike φέρει το όνομα Shinden Νi. Δηλαδή Shinden Δύο, όπου Shinden είναι για τους Ιάπωνες ο θεός του ηλεκτρισμού. Στην έκδοση Δύο (Νι) το μοντέλο της Μugen (που δεν ανήκει στη Honda, αλλά συνεργάζεται στενά με αυτή) είναι φανερά μεγαλύτερο και πιο αεροδυναμικό από την προηγούμενη έκδοση.

Δεν είναι τυχαίο που η μούρη του φέρινγκ θυμίζει πολύ τη Mission RS αφού η αμερικανική Mission Motors συνεργάζεται με την Mugen, κυρίως στους τομείς του software και του hardware.

Οι εργοστασιακοί αναβάτες της Mugen φέτος θα είναι ο Άγγλος John McGuinness (ο θρύλος που κατέκτησε και δύο συνεχόμενες δεύτερες θέσεις της κατηγορίας το 2012 και το 2013) και ο επίσης πολυνίκης Νεοζηλανδός, Bruce Anstey, η σπουδαιότερη νίκη του οποίου ήταν στη μάχη του με τον καρκίνο.

Εφοδιασμένη με 10 επιπλέον ίππους και πιο συμπαγείς μπαταρίες από την περσινή, η Scinden 2 φιλοδοξεί στα χέρια των δύο έμπειρων οδηγών να σπάσει το περσινό της ρεκόρ και να τερματίσει με μέση ωριαία ταχύτητα πάνω από 113 μίλια (182 χλμ) ανά ώρα.

Στο παρασκήνιο φημολογείται πως οι δύο μοτοσυκλέτες ενδέχεται να μην είναι πανομοιότυπες και ισοδύναμες μεταξύ τους. Μετά από τη «μυστική» εμπλοκή της στο project της Schinden, η Honda επιβάλλει να δοκιμαστούν διαφορετικές τεχνολογίες στην κάθε μοτοσυκλέτα.

Το μόνο σίγουρο είναι πως οι χρόνοι των ηλεκτρικών superbikes στο Isle Of Man πλησιάζουν πλέον αυτές της κατηγορίας Lightweight TT. Στην οποία συμμετέχουν συμβατικές τετράχρονες, δικύλινδρες μοτοσυκλέτες μέχρι 650 κ. εκ.

Αυτό δείχνει την ραγδαία ανάπτυξη της ηλεκτρικής τεχνολογίας στις μοτοσυκλέτες που αναμένεται να φέρει κι άλλες ανταγωνιστικές συμμετοχές στη σχάρα εκκίνησης του Isle of Man TT και όχι μόνο…