Είναι πάνω από 10 χρόνια που κυκλοφορεί η προφητεία για ένα νέο V4 Honda «κατευθείαν από τα MotoGP». Μια προφητεία τόσο παλιά που όταν λαλήθηκε για πρώτη φορά αφορούσε έναν κινητήρα V5 – καταλαβαίνετε λοιπόν από πότε χρονολογείται…

Η συγκεκριμένη προφητεία χαρακτηρίζεται από το εξής παράδοξο: δεν εκπληρώνεται και ωστόσο κάθε δύο χρόνια ανανεώνεται και επαναλαμβάνεται και μηρυκάζεται, λες και η ίδια η προφητεία είναι σημαντικότερη από αυτό που προφητεύει.

mtbhond2

Φαίνεται πως ο κόσμος χρειάζεται περισσότερο την αδημονία της αναμονής ενός νέου RVF ή VFR, παρά το ίδιο το RVF ή το VFR.

Πριν μία βδομάδα, πιστή στο ραντεβού της με τις απόκρυφες τέχνες, η συχνά διολισθαίνουσα σε εντυπωσιακές «ειδήσεις» εφημερίδα MCN, διαδίδει πως επιτέλους ε-ε-ε-έρχεται!

Οι πληροφορίες των Εγγλέζων μιλάνε για μια πιο προσιτή έκδοση της Honda RC213V-S που θα δει το φως του κόσμου σαν μοντέλο 2019 – δηλαδή θα παρουσιαστεί στα διεθνή Σαλόνια σε ενάμισι χρόνο περίπου.

Αυτή τη φορά όμως υπάρχει και έμμεση επιβεβαίωση, προερχόμενη από την παρουσίαση του νέου Fireblade. Όπου, συζητώντας οι δημοσιογράφοι με στελέχη της Honda, έμειναν με τη σαφή εντύπωση πως η εταιρεία εξέλισσε σχεδόν παράλληλα με το τετρακύλινδρο Fireblade και ένα με κινητήρα V4.

Για την αξιοπιστία των πληροφοριών του το MCN επικαλείται και διάφορες πατέντες που έχει κατοχυρώσει η Honda και υποτίθεται πως σχετίζονται με το συγκεκριμένο μοντέλο. Το οποίο θα κατασκευαστεί λένε σε 500 αντίτυπα, έτσι ώστε να μπορέσει να ομολογκαριστεί για το Παγκόσμιο Superbike.

mtbhond3

Ακολουθώντας τη συγκεκριμένη παραδοχή, εύκολα υποθέτει κανείς πως το νέο superbike δεν θα κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ – όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί του WSBK.

Κι αυτή η υπόθεση με τη σειρά της υποδεικνύει ως λογικότερη κίνηση την παρουσίαση μιας φθηνότερης βερσιόν της RC213V-S, ανασχεδιασμένης ώστε να μπορεί να παραχθεί μαζικά.

mtbhond1

Όποια και αν είναι η πραγματικότητα, ελπίζουμε πως η Honda επιτέλους θα φέρει στην αγορά κάτι το μοναδικό, όπως τόλμησε πριν 30 χρόνια με την VFR750R (ή RC30), βασισμένη στην αγωνιστική RVF750.

Μόνον που οι «ώριμες» αγορές στις οποίες θα απευθύνεται ένα τέτοιο μοντέλο δεν έχουν πλέον για την Honda τη βαρύτητα που είχαν στα μέσα της δεκαετίας του ’80.

Κι αυτό μας κάνει πολύ σκεπτικούς για την επαλήθευση της προφητείας…

Θανάσης Χούντρας