Ναι, ξέρουμε. Εκ πρώτης όψεως μοιάζει παράδοξο. Ο σχεδιαστικός Οίκος που ανέλαβε να δημιουργήσει και επιβάλλει την ιδιαίτερη αισθητική της «πολεμικής» ΚΤΜ, να σκύβει πάνω από ένα ταπεινό «Βεσποειδές»;  Που πάει αυτός ο κόσμος τέλος πάντων;

Η απάντηση είναι πως ο Οίκος Κίσκα έχει περισσότερους πελάτες, έστω κι αν η ΚΤΜ είναι ο πλέον επώνυμος. Ένας από αυτούς τους «άλλους» είναι η ιστορική ιταλική σκουτεροφίρμα, Lambretta.

Μπορεί τις τελευταίες δεκαετίες η Piaggio να αλωνίζει ελεύθερα στον χώρο των «Βέσπα» όμως στο παρελθόν η Lambretta είχε το δικό της μερίδιο φήμης και σεβασμού στον χώρο των ιδιαίτερων αυτών ιταλικών δίτροχων. Και ανταγωνιζόταν σκληρά την Vespa.

Φέτος λοιπόν που η άλλοτε ένδοξη εταιρεία γιορτάζει τα 70 χρόνια της, ζήτησε από την Κίσκα Ντηζάιν, έναν από τους πλέον μοδάτους σχεδιαστικούς οίκους, να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο μοντέλο. Και έτσι προέκυψε η Lambretta L70 ή Vendetta. Το «L70»  είναι το ενδοεταιρικό όνομα του μοντέλου, το Vendetta είναι αυτό με το οποίο θα γίνει παγκόσμια γνωστή παγκοσμίως.

Στο σχετικό site όπου προαναγγέλεται η παρουσίαση της L70 στις 15 Ιουνίου, αναμένεται επίσης να επιστρέψει στην ενεργό δράση και το όνομα Lambretta. Αναφέρονται τρία μοντέλα με κυβισμό 50,125 και 180 κυβικά.

Lambretta_1965 Lambretta

Θανάσης Χούντρας