Το νέο CRF450R (μοντ. 2018) εμφανίστηκε, πιστό στο ραντεβού του με τον Τύπο αρχές καλοκαιριού. Θα είναι για πρώτη φορά εξοπλισμένο με μίζα στον στάνταρ εξοπλισμό του.

Η μίζα λειτουργεί με ενέργεια από μια πανάλαφρη μπαταρία ιόντων λιθίου (όπως και το αντίστοιχο μοντέλο ΜΧ της Yamaha) που γλιτώνει 600γρ. βάρους. Πρόσθετο πλεονέκτημα η μείωση του βάρους από την απομάκρυνση της μανιβέλας.

107458_18YM_CRF450RX

Οι αναρτήσεις στα δύο άκρα έχουν δεχτεί απλά μικρορυθμίσεις ακριβείας, με στόχο τη μεγαλύτερη ευελιξία.

Όλες οι αλλαγές πάντως βασίζονται σε μια πολύ σταθερή και αποτελεσματική βάση, το περσινό CRF450, το οποίο αποτέλεσε την πρώτη ολοκληρωτική επανασχεδίαση του μοντέλου εδώ και οκτώ χρόνια –με νέα γεωμετρία πλαισίου, χαμηλότερο κέντρο βάρους και διάμετρο 49χιλ για το ανεστραμμένο Showa.

107459_18YM_CRF450R
CRF450R

Το περσινό CRF450R είχε σχεδιαστεί με βασικό σκοπό να φεύγει πρώτο στις εκκινήσεις του ΜΧ και SX. Συνεχίζοντας στον ίδιο δρόμο, το φετινό μοντέλο διαθέτει 11% περισσότερη ιπποδύναμη ψηλά και πιο εύρωστη ροπή σε όλες τις στροφές.

Από πέρυσι στη σειρά περιλαμβάνεται ένα ακόμη μοντέλο, το CRF450RX. Προορίζεται για το είδος αγώνων που είναι της μόδας τα τελευταία χρόνια, το εντούρο σε κλειστή πίστα ή τα trail rides.

107461_18YM_CRF150R
CRF150R

Για τον λόγο αυτό το RX φορά αναρτήσεις με ρυθμίζεις εντούρο, διαφορετική χαρτογράφηση του ψεκασμού PGM-FI και των διαμορφώσεων λειτουργίας (σε τρία επίπεδα), ρεζερβουάρ 8,5 λίτρων από τιτάνιο, πίσω τροχό 18 ιντσών, πλαϊνό σταντ και φυσικά μίζα.

Αμφότερα τα μοντέλα θα εμφανιστούν στις ευρωπαϊκές βιτρίνες μέσα στο καλοκαίρι.

107460_18YM_CRF150R
CRF150R