Η «νέα» Husqvarna έχει ένα τεράστιο εύρος επιλογών μπροστά της με δεδομένο ότι μπορεί να αντλεί έμπνευση για τα νέα της από τα υπάρχοντα της ΚΤΜ.

Μετά λοιπόν το Vitpilen 701 έχουμε την επόμενη μεταμόρφωση, αυτή του ΚΤΜ 1290 Super Duke R σε ένα power-cruiser, «αντίπαλο» της Ducati Diavel.

Η μοτοσυκλέτα πιάστηκε επ’ αυτοφώρω από τις κάμερες, ενώ δοκιμαζόταν στην Αυστρία και μάλιστα πολύ κοντά στο εργοστάσιο της εταιρείας. Από όσο μπορούμε να διακρίνουμε μοιράζεται πολλά από τα σημαντικότερα στοιχεία του Super Duke R –δηλαδή το πλαίσιο, το μονόμπρατσο ψαλίδι, τα φρένα και τους τροχούς και φυσικά τον V2 με τα 1301 κυβικά.

Τα στοιχεία που διαφοροποιούν το μοντέλο της Husqvarna 1301 είναι η σχεδίαση των λεπτομερειών, του υποπλαισίου, του μονόσελου, του τιμονιού, της εξάτμισης και του προβολέα. Η εργονομία διαφέρει επίσης, καθώς φέρνει τον αναβάτη να σκύβει περισσότερο πάνω σε κλιπόνς αντί της πιό όρθιας θέσης του Super Duke R.

mmaosadua3

Το μινιμάλ πίσω φτεράκι που φέρει και τη βάση του αριθμού στηρίζεται στο ψαλίδι αντί του υποπλαισίου, ενώ μια αρκετά ογκώδης καρίνα κάτω από τα κάρτερ βαραίνει σημαντικά την εικόνα του κινητήρα.

Ο V2 είναι αυτός που κινεί το 1290 Super Duke GT καθώς φέρει ήδη τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να καλύπτει τις προδιαγραφές Euro4, αφού το 1301 είναι νέο μοντέλο. Το Super Duke R ως παλαιό μπορεί να φορά τον ίδιο κινητήρα άλλον έναν χρόνο, δηλαδή θα υιοθετήσει τις αλλαγές το 2017.

Απολαύστε εδώ το δημιούργημα του motorcycle.com που σε ένα σύντομο αρχείο .gif, δείχνει παραστατικά τις διαφορές αλλά και τη μετατροπή του Super Duke στο νέο χαμηλότερο και «κακότερο» cruiser.

mmaosadua5 mmaosadua4 mmaosadua3

Θανάσης Χούντρας