Την ευρύτερη χρήση του ανθρακονήματος στις μοτοσικλέτες εξετάζει η BMW, εστιάζοντας εκτός των άλλων και στα πλαίσια κατασκευασμένα από αυτό το υλικό. Πριν από ένα χρόνο η BMW κατοχύρωσε πατέντα που αφορούσε σε μια μοναδική τεχνική κατασκευής ενός πλαισίου από ανθρακονήματα, με πεδίο εφαρμογής τις street και (super)sport μοτοσικλέτες. Πλέον, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Karl Viktor Schaller, διευθυντή του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της BMW Motorrad, επιβεβαιώθηκε ότι η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτού του τύπου το πλαίσιο σε μοτοσικλέτες παραγωγής και ήδη έχουν ξεκινήσει οι σχετικές δοκιμές. Ο Schaller δήλωσε σχετικά με όλα αυτά: «Έχουμε πρότερη εμπειρία από την χρήση carbon σε νευραλγικούς δομικούς τομείς οχημάτων, όπως στα i3 και i8 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με carbon σασί), οπότε ναι, δεν βλέπουμε τον λόγο γιατί να μην μπορεί να περάσει η τεχνολογία αυτή σε συγκεκριμένες κατηγορίες μοτοσικλετών. Ωστόσο δεν συζητάμε για ευρεία και σε μεγάλη κλίμακα χρήση. Δεν είναι δυνατόν να αντικαταστήσουμε όλα τα μέρη μιας μοτοσικλέτας που είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο με carbon.  Πρόκειται για δυο υλικά που συμπεριφέρονται εντελώς διαφορετικά στις δυνάμεις που τους ασκούνται και αυτό απαιτεί μια εντελώς νέα και διαφορετική προσέγγιση σε ότι αφορά στην δομή μιας μοτοσικλέτας». Πότε θα δούμε αυτή την τεχνολογία να περνά σε παραγωγή; Όχι πολύ σύντομα είναι η αλήθεια και -κυρίως- όχι πριν βρεθούν τρόποι να μειωθεί το κόστος της, που ακόμα βρίσκεται σε απαγορευτικά για μαζική παραγωγή επίπεδα. Πηγή: mototriti.gr