Με βελτιώσεις στις μικρές αλλά και μεγαλύτερες μοτοσικλέτες και δύο νέα μοντέλα της σειράς Dark Custom μας έρχεται η διευρυμένη γκάμα της αμερικάνικης εταιρίας για το 2016. «Αυτή είναι μια ακόμη ιστορική χρονιά για την Harley-Davidson», αναφέρει ο Senior Vice President και Chief Marketing Officer της Harley-Davidson, Mark-Hans Richer. «Παρουσιάζουμε την πλέον ισχυρή γκάμα cruiser της ιστορίας μας, στην οποία περιλαμβάνονται τα ολοκαίνουργια μοντέλα S. Ανεβάζουμε τον πήχη στις Dark Custom μοτοσικλέτες με τα νέα Iron 883 και Forty-Eight, που αποτελούν την πιο αγνή έκφραση του σχεδιαστικού κινήματος που ξεκινήσαμε το 2008. Επιπρόσθετα ισχυροποιούμε την κυριαρχία μας στην κατηγορία touring με την επιστροφή του Road Glide Ultra και τον επανασχεδιασμό του δημοφιλούς Heritage Softail Classic». Συγκεκριμένα τα «μικρά» Iron 883 και Forty-Eight ανανεώθηκαν στον τομέα των αναρτήσεων καθώς απέκτησαν νέο πιρούνι αλλά και νέα αμορτισέρ με περισσότερο ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Στο Iron 883 τα αμορτισέρ είναι πλέον ρυθμιζόμενα, ενώ ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται και η σέλα για υψηλότερα επίπεδα άνεσης. Το Forty-Eight με το φαρδύ εμπρός ελαστικό φέρει νέους τροχούς αλλά και νέο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 49 χλστ! Νέα και ρυθμιζόμενα είναι και τα δικά του αμορτισέρ ενώ νέα είναι η σέλα και σε αυτή την περίπτωση. Τα αμορτισέρ αζώτου διαθέτουν βαλβίδα απόσβεσης με έμβολα 36 χιλιοστών. Η ρύθμισή τους αφορά στην προφόρτιση του ελατηρίου η οποία μπορεί να μεταβληθεί με ένα ειδικό κλειδί,  αποθηκευμένο κάτω από τη σέλα. Τέλος και όσον αφορά στο πιρούνι τα ελατήριά του είναι πλέον προοδευτικής σκληρότητας (τρεις διαφορετικοί δείκτες σύμφωνα με τους Αμερικάνους) για καλύτερη συμπεριφορά των Sportster στο δυνατό φρενάρισμα. Στα μεγάλου κυβισμού Harley-Davidson τα μεγάλα νέα είναι η δημιουργία της νέας οικογένειας S series με το Fat Boy και το Softail Slim να είναι η πρώτες μοτοσικλέτες που ανήκουν σε αυτή. Πέρα από κάποιες αισθητικές αλλαγές αυτό που τα διαχωρίζει τα «S» από τα υπόλοιπα Fat Boy και Softail Slim είναι ο ScreaminΆ Eagle Twin Cam 110, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμος μόνο για τα CVO (Custom Vehicle Operations) μοντέλα. Και οι δύο μοτοσικλέτες είναι περιορισμένης έκδοσης. Το Softail Slim S διατίθεται στο νέο χρωματισμό Olive Gold Denim με στρατιωτικής έμπνευσης στυλ, το οποίο αποτείνει φόρο τιμής στις μεταπολεμικές  custom που ξεκίνησαν το κίνημα bobber. Αναβάθμιση στον τομέα του κινητήρα υπάρχει για ολόκληρη τη σειρά Softail αφού πλέον κινείται από τον υψηλής απόδοσης Twin Cam 103 που ήταν διαθέσιμος μόνο στην Touring σειρά της Harley-Davidson. Μιας και κάνουμε λόγο για τα Softail να πούμε ότι, επίσης για πρώτη φορά, όλη η σειρά θα διαθέτει ηλεκτρονικό cruise control, στο βασικό εξοπλισμό για τα Heritage Softail Classic, Softail Deluxe και Softail Slim S και στον προαιρετικό για τα υπόλοιπα Softail του 2016. Το cruise control θα ανήκει και στον βασικό εξοπλισμό του Fat Boy S. Παράλληλα, έπειτα από δύο χρόνια απουσίας και κατόπιν απαίτησης του κοινού, μέσω του Project Rushmore, στην γκάμα των Αμερικανών επανέρχεται η Road Glide Ultra με ανανεωμένο στιλ, βελτιωμένη αεροδυναμική και εργονομία για τον οδηγό αλλά και το συνεπιβάτη. Η Road Glide Ultra χρησιμοποιεί τον Twin Cam 103. Τέλος και παρά το νεαρό της ηλικίας του ανανεωμένο παρουσιάζεται και το 750 Street το οποίο φέρει σύμφωνα με την εταιρία νέο σύστημα πέδησης. Forty Eight forty_eight forty_eight2 Softail S softsail2 softsails Iron 883 iron8832 iron883 Road Glide Ultra roadglideultra Πηγή: mototriti.gr