Η Communication Effect ανέλαβε την οργάνωση του project, αλλά και  της μεγάλης καμπάνιας αλληλεγγύης της Visa Hellas για την υποστήριξη 15 οργανισμών στην Ελλάδα με την διάθεση 1 εκατομμύριο ευρώ. Η οργανωση του project περιελάμβανε την επιλογή των 15 ΜΚΟ και των συγκεκριμένων δράσεων στις οποίες θα διατεθεί χρηματοδοτική υποστήριξη. Η καμπάνια θα τρέξει σε όλα τα μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital & events) με ένα ισχυρό μήνυμα πως ακόμα και η πιο μικρή κίνησημπορεί να φέρει μια μεγάλη αλλαγή. Σκοπός της ενέργειας είναι να συγκεντρωθεί 1.000.000 ευρώ για δράσεις που θα ανακουφίσουν τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Ετσι λοιπόν για κάθε αγορά που γινεται, η Visa και οι συνεργαζόμενες τράπεζες (ALPHA BANK, Attica Bank, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς και HSBC) θα προσφέρουν 0,02 ευρώ χωρίς να επιβαρύνονται οι συναλλασσόμενοι (κάτοχος κάρτας, έμπορος). Το δημιουργικό της ταινίας έγινε σε συνεργασία με τη Solid Communications, , ενώ το μουσικό θέμα της ταινίας είναι το The Lament of Eustace Scrubb – The OhHello’s. Σχετικά με την Communication Effect Η Communication Effect προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Στρατηγικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και επενδύει συνεχώς σε νέες digital υπηρεσίες. Από το 2000, είναι μέλος της Edelman, του μεγαλύτερου ανεξάρτητου δικτύου PR στον κόσμο. Στο portfolio της Communication Effect συναντιούνται μερικές από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.communicationeffect.com.