Προτεραιότητα του υπουργείου Παιδείας αποτελεί η ενίσχυση και η εξακτίνωση των Πειραματικών Σχολείων σε όλη την Ελλάδα.

Γι αυτό άλλωστε το λόγο κατατέθηκε, όπως έγραψε το newsbeast.gr, τροπολογία σύμφωνα με την οποία είναι δυνατός ο χαρακτηρισμός υφιστάμενων σχολικών μονάδων χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων.

Για την εν λόγω τροπολογία υπήρξαν ενστάσεις που δεν έκαμψαν τον Υπουργό Παιδείας. Χαρακτηριστικά ο κ. Λοβέρδος μετά την τοποθέτηση της Βουλευτού κ. Γιαννακάκη δήλωσε ότι «ειδικά για τα πειραματικά, θεωρώ ότι η παρέμβασή της, παρ’ ότι βασισμένη σε σοβαρά επιχειρήματα, δεν καταλήγει κάπου που να μας ανησυχεί ότι η διάταξή μας χρειάζεται μία βελτίωση ή κάποια αλλαγή».

Ο υπουργός Παιδείας δεν παρέλειψε να παραδεχθεί ότι τα Πειραματικά Σχολεία δεν έχουν στελεχωθεί με γραμματείες υπογραμμίζοντας ότι αυτό είναι ανέφικτο αλλά δεν μπορεί να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την επέκτασή τους.

«Συνεπώς, ναι, μακάρι τα πειραματικά σχολεία να είχαν και γραμματείες. Μα, αυτό είναι ανέφικτο συνολικότερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα τα επεκτείνουμε. Θα τα επεκτείνουμε και η συγκεκριμένη παρέμβαση αίρει μία δυσχέρεια στην επέκτασή τους, δηλαδή τη συμφωνία και του διδακτικού προσωπικού, που ενώ όταν εντάσσεται μέσα στα πειραματικά σχολεία είναι άριστο, εμφανίζεται απρόθυμο στη δημιουργία νέων πειραματικών σχολείων. Αυτό ξεπερνάμε» τόνισε ο Υπουργός.

Να σημειώσουμε ότι ο Υπουργός με αφορμή την έλλειψη διοικητικού προσωπικού στα Πειραματικά σχολεία επεσήμανε ότι «σε όποιον αιτιάται τον εκπαιδευτικό χώρο, τους εκπαιδευτικούς, ότι τάχα εργάζονται λιγότερο απ’ ότι οι μέσοι όροι του ΟΟΣΑ- ότι οι δικοί μας εκπαιδευτικοί, πέραν των ωρών που εργάζονται μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας –στα νηπιαγωγεία, στα δημοτικά, στα γυμνάσια, στα λύκεια- είναι οι ίδιοι που ασκούν και διοίκηση, διότι τα σχολεία μας δεν έχουν διοικητικό προσωπικό στο μεγαλύτερο μέρος τους. Άρα, πρέπει να προσθέτει κανείς και ώρες εργασίας μέσα στην ημέρα, οι οποίες αφιερώνονται στη διοίκηση του σχολείου. Ειδικά σε μεγάλες σχολικές μονάδες το έργο της διοίκησης του σχολείου είναι επίπονο. Δεν είναι απλό».