Πονοκέφαλο προκαλούν οι καθημερινές φάρσες στο τηλεφωνικό κέντρο 166 του ΕΚΑΒ στην Πάτρα. Το προσωπικό ανταποκρίνεται σε κάθε κλήση εντός αλλά και εκτός πόλεως, με αποτέλεσμα φτάνοντας στο σημείο, που υποτίθεται ότι θα βρίσκεται ο άρρωστος, να διαπιστώνει ότι η κλήση ήταν μία ακόμη φάρσα.

Το πρόβλημα στην… εποχή της τεχνολογίας θα μπορούσε να είχε λυθεί μέσα σε λίγα λεπτά, να σταματούσαν οι φάρσες, οι υπαίτιοι να συλλαμβάνονταν και τα ασθενοφόρα να μην «έκοβαν» άσκοπες βόλτες, όταν κάποιο σοβαρό περιστατικό να είχε την ανάγκη τους. Ωστόσο, όπως γράφει το patrastimes.gr, δεν λύνεται, γιατί το ΕΚΑΒ εν έτη 2015, δεν διαθέτει αναγνώριση κλήσεων, όπως η αστυνομία και η πυροσβεστική.

«Αν διαθέταμε όπως έχουμε ζητήσει αναγνώριση κλήσεων, όλα θα είχαν ομαλοποιηθεί και δεν θα τρέχαμε άσκοπα αφού έχουμε καθήκον να σπεύδουμε σε κάθε έκκληση για βοήθεια, μη γνωρίζοντας αν πρόκειται για πραγματικό ή όχι περιστατικό», σχολίασε ο αντιπρόεδρος των πληρωμάτων Γιάννης Θεοδωρόπουλος.