Η πρώτη αμιγώς ελληνική συμμετοχή, αποκλειστικά με ιδιωτικούς πόρους, στη boot 2015, τη μεγαλύτερη καταδυτική έκθεση παγκοσμίως, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Η scubahellas.com σε συνεργασία με 14 καταδυτικά κέντρα απ’ όλη την Ελλάδα, παρουσίασε για πρώτη φορά μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον καταδυτικό τουρισμό στη χώρα μας.

Στο περίπτερο της scubahellas.com οι επισκέπτες είχαν την δυνατότητα να «γνωρίσουν» το νέο καταδυτικό προορισμό που έχει να προσφέρει αμέτρητες εναλλακτικές.

Όλοι αναγνωρίζουν τη χώρα μας ως ένα τουριστικό προορισμό που μπορεί να τους προσφέρει μοναδικές καλοκαιρινές εμπειρίες, είναι λίγοι αυτοί όμως που γνωρίζουν ότι μπορούν να σχεδιάσουν μια καταδυτική εκδρομή υψηλών προδιαγραφών τόσο από πλευράς παροχής υπηρεσιών, όσο και από πλευράς καταδυτικών σημείων.

Η Ελλάδα διαθέτει άρτιες τουριστικές υποδομές και μια μακρά παράδοση στον τουρισμό, επίσης έχει τη μεγαλύτερη ακτογραμμή στην Ευρώπη και 11η στον κόσμο, έχει 3.000 νησιά, 240 απ’ αυτά κατοικημένα, περισσότερα από 200 καταδυτικά κέντρα με περισσότερες από 2.000 βουτιές, 150 επισκέψιμα ναυάγια, αμέτρητες σπηλιές και ένα βυθό με πολύ καθαρά (ορατότητα υποβρυχίως που ξεπερνά τα 30 μέτρα) και σχετικά ζεστά νερά. Επίσης βρίσκεται 3 ώρες μακριά από τις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, προσφέρει ασφάλεια και σταθερότητα και έχει το ίδιο νόμισμα.
Όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα μοναδικό καταδυτικό προορισμό για τα τουλάχιστον 5 εκατομμύρια ενεργούς δύτες που ζουν στην Ευρώπη.

«Είναι κρίμα χώρες όπως η Μάλτα και η Τουρκία να εξυπηρετούν ετησίως 85.000 και 1.000.000 δύτες αντίστοιχα και η Ελλάδα να μην υπάρχει καν στον παγκόσμιο χάρτη της κατάδυσης, ενώ τα έχει κυριολεκτικά όλα. Εδώ λοιπόν στη boot πετύχαμε το αυτονόητο, βάλαμε το στίγμα μας στον παγκόσμιο χάρτη και μας γνώρισε ο πυρήνας της παγκόσμιας αγοράς», δήλωσε ο κος Αυγερινός Βραζόπουλος, ιδρυτής της scubahellas.com.

Κατά τη διάρκεια της 10ήμερης έκθεσης, μεταξύ άλλων, διανεμήθηκαν περισσότερα από 1.200 έντυπα, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τις μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου, ενημερώθηκαν όλοι οι δημοσιογράφοι παγκοσμίως και διεξήχθησαν κατ’ ιδίαν συναντήσεις, προσκλήθηκαν περισσότερα από 850 καταδυτικά κέντρα με έδρα τη Γερμανία, σχεδιάστηκαν press trips και προωθήθηκαν καταδυτικά πακέτα σε εξειδικευμένους tour operators.