Έως τις 28 Φεβρουαρίου έχουν προθεσμία να υποβάλουν τις προτάσεις τους όσοι φορείς ενδιαφέρονται για την υλοποίηση προγραμμάτων προώθησης αγροτικών προϊόντων σε αγορές εντός και εκτός της ΕΕ.

Οι προωθητικές ενέργειες αφορούν, μεταξύ άλλων, εκστρατείες ενημέρωσης, εκδηλώσεις γευσιγνωσίας, διαφημιστικές καταχωρήσεις, συμμετοχή σε εκθέσεις, δημόσιες σχέσεις, ενημερωτικό υλικό και επισκέψεις εμπορικών αντιπροσώπων στην Ελλάδα.

Τα προγράμματα, διάρκειας ενός έως τριών ετών, είναι συγχρηματοδοτούμενα και ενισχύονται κατά 50% από κοινοτικούς πόρους, 20% από εθνικούς και 30% από την ιδία συμμετοχή.

Οι προτάσεις υποβάλλονται στη Διεύθυνση Αγροτικής Πολιτικής, Διεθνών Σχέσεων & Προώθησης Προϊόντων του υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης και η τελική έγκριση των προγραμμάτων πραγματοποιείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.