Τα πάνω κάτω στον κυκλοφοριακό χάρτη του Πειραιά αναμένεται να φέρει από το τέλος αυτής της εβδομάδας η εφαρμογή εκτεταμένων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο κέντρο της πόλης, στο πλαίσιο της έναρξης των έργων για την επέκταση του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) έως το λιμάνι.

Όπως γράφει σήμερα η εφημερίδα «Τα Νέα», κεντρικοί δρόμοι που μέχρι τώρα είναι διπλής κατεύθυνσης μονοδρομούνται, σημερινοί μονόδρομοι αλλάζουν φορά, ενώ δημιουργούνται τέσσερις νέοι λεωφορειόδρομοι εκ των οποίων οι τρεις θα έχουν αντίθετη φορά (contra flow) με την υπόλοιπη κυκλοφορία και τροποποιούνται όλες οι γραμμές των τρόλεϊ!

Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες του Πειραιά θα πρέπει μέσα σε λίγες μέρες να ξεχάσουν τις συνήθειες που είχαν μέχρι τώρα και να προσαρμοστούν γρήγορα στη νέα κατάσταση που, εκτός των άλλων, θέλει τους κεντρικούς δρόμους να λειτουργούν ως μονόδρομοι.

Διαβάστε αναλυτικά τις αλλαγές που φέρνει το τραμ στον Πειραιά

Ανάμεσα σε αυτούς η οδός Ηρώων Πολυτεχνείου θα γίνει μονόδρομος με φορά εισόδου μόνο προς το κέντρο του Πειραιά, η Βασιλέως Γεωργίου με φορά προς το λιμάνι και μόνο, η Γρηγορίου Λαμπράκη με φορά εξόδου από τον Πειραιά προς Αθήνα, ενώ μονοδρομείται και το σύνολο της Ακτής Θεμιστοκλέους που «αγκαλιάζει» ολόκληρη την Πειραϊκή.

Το τελικό σχέδιο για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Πειραιά, που εκπονήθηκε και χρηματοδοτήθηκε από την Αττικό Μετρό ΑΕ, περνά πλέον στο στάδιο της υλοποίησής του. Στη σχετική μελέτη που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο δημοτικό συμβούλιο Πειραιά από τον διευθυντή Εργων της Αττικό Μετρό κ. Βασίλειο Σπυράκο, τονίστηκε ότι οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα βελτιώσουν σημαντικά το κυκλοφοριακό της πόλης.

Σημειώνεται ότι η επέκταση του τραμ από το Νέο Φάληρο (ΣΕΦ) στον Πειραιά αποτελείται από 5,4 χιλιόμετρα μονής γραμμής, που θα ξεκινά από τον σημερινό τερματικό σταθμό του Νέου Φαλήρου και θα διασχίζει τις οδούς: Μικράς Ασίας, Γρ. Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου, Ακτή Ποσειδώνος (τέρμα), Εθνικής Αντιστάσεως, Ομηρίδου Σκυλίτση και επιστροφή στο Νέο Φάληρο.