Με ένα προκλητικό άρθρο επανέρχεται το πρακτορείο Bloomberg, αφού αυτή τη φορά ασχολείται με την πώληση των προϊόντων που η ημερομηνία λήξης έχει παρέλθει.

Σύμφωνα με τον αρθρογράφο, ο ελληνικός Τύπος κάνει λάθος, αποδίδοντας το νέο αυτό μέτρο στη νέα διαχωριστική γραμμή που χαράσσεται μεταξύ πλουσίων και φτωχών. Κατά τον ίδιο είναι αποτελέσματα της λιτότητας και όχι της ανισότητας.

Με τίτλο «Τα ελληνικά σούπερ μάρκετ θα πουλάνε πλέον ληγμένα τρόφιμα», ο αρθρογράφος υπενθυμίζει ότι οι Έλληνες για πολλά χρόνια ζούσαν πέραν των δυνατοτήτων τους.

Αυτή ήταν και η κύρια αιτία της κρίσης. Πλέον πρέπει να συνηθίσουν στη λιτότητα, μέρος της οποίας είναι και τα νέα εκπτωτικά ράφια με τα «ληγμένα»στα σούπερ μάρκετ.