Μία πληροφοριακή εφαρμογή για την εξυπηρέτηση των συνταξιούχων έχει αναπτύξει το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Έτσι, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις (Νομαρχίες) και Περιφέρειες στις οποίες λειτουργούν Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους θα παρέχουν ηλεκτρονικά και σε πραγματικό χρόνο στους συνταξιούχους:

1) Βεβαιώσεις για την καταβληθείσα σύνταξη (για φορολογική χρήση)

2) Αντίγραφο τριμηνιαίου εκκαθαριστικού σημειώματος

3) Βεβαίωση για καταβολή κράτησης υγειονομικής περίθαλψης

4) Πιστοποιητικά συνταξιοδοτικής κατάστασης (για δάνεια κ.λπ)

5) Βεβαίωση ΕΚΑΣ

6) Εντολές πληρωμής (επανέκδοση)

Περαιτέρω, έχει δοθεί από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους εντολή για την αποδοχή διαφόρων αιτήσεων από συνταξιούχους του Δημοσίου και την άμεση διαβίβασή τους, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην Υπηρεσία Συντάξεων.

Παράλληλα έχουν αποσταλεί στις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου έντυπα με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη διεκπεραίωση συνταξιοδοτικών υποθέσεων, καθώς και σχετικά υποδείγματα αιτήσεων.