Ο συντονισμός της εναλλαγής των συνδαιτυμόνων στη διάρκεια μίας πολυσύχναστης νύχτας για ένα εστιατόριο δεν φαίνεται να αποτελεί εύκολη υπόθεση. Γιατί το στοίχημα για μία επιχείρηση είναι το πόσες φορές θα αδειάσει και θα γεμίσει το κάθε ένα από τα τραπέζια της και σε κάθε περίπτωση πέρα από τη φυσική διάθεση των θαμώνων να μείνουν περισσότερη ή λιγότερη ώρα σε ένα μαγαζί, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που καθορίζουν το συγκεκριμένο γεγονός. Τι μπορεί να κάνει ένας επαγγελματίας όταν βλέπει ότι ένα τραπέζι έχει μπροστά του για αρκετή ώρα τους καφέδες αφού έχει ολοκληρώσει το γεύμα του, και οι πελάτες δεν αποφασίζουν να αποχωρήσουν; Πώς μπορεί να τους παροτρύνει να αποχωρήσουν χωρίς ωστόσο να αισθάνονται πίεση ή να νιώθουν ανεπιθύμητοι, όταν ο επαγγελματίας χρειάζεται το τραπέζι για να υποδεχτεί την επόμενη παρέα; Ιδιοκτήτης ενός από τα κορυφαία εστιατόρια του Λονδίνου ανέφερε στον Independent ότι υπάρχουν συγκεκριμένα τεχνάσματα του εμπορίου για την αντιμετώπιση της μακράς παραμονής των πελατών στα τραπέζια του καταστήματος. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr